آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

آوای دلنشین

ده ماهگی و هفتمین و هشتمین دندون

1391/6/19 23:27
نویسنده : مدیر
1,576 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم دهمین ماهگرد زندگیت مباااااااااااااارک هوراهوراهورا

باورم نمیشه تا چشم رو هم گذاشتیم 10 ماه گذشت از روزی که خدا بهترین هدیه زندگیمونو بهمون داد.

تو با اومدن تمام زندگی ما رو دگرگون کردی و به زندگیمون شادی و نشاط دادی.قلب

نمیدونی که روزا به چه ذوقی کارم رو تعطیل میکنم و به خونه میام تا پیش تو باشم. نمیدونی که با هر خنده ات تماااااااااااااااام خوشی های عالم رو هب من و بابایی تقدیم می کنی. همیشه تو زندگی برات بهترین ها رو آروز می کنم و امیدوارم لبت همیشه خندون باشه عسلک من بغلماچ

خوب و اما از اتفاقات جدید بگم. چند روز پیش یهو چشمم به دندونات افتاد و دیدم که بلللللللللللللللله دندون هفتم و هشتمت هم زده بیرون یکی بالا و یکی پایین یعنی الان 4 تا دندون بالا داری و 4 تا هم پایین. بیخود نبود که این چند وقت اییییییییییینقدر اذیت شدی چون می خواستی دو تا دندون با هم دربیاریچشم

دیگه واقعاً نمیتونم بگم که چقققققققققققدر شیرین شدی تا کسی بگه دد شروع می کنی به بای بای کردن فقط کافیه کسی جلوت لباس بپوشه کاری نداری چقدر غریبه باشه سریع میری بهش آویزون میشی که بری دد خنده تا میگیم بوس بفرست دستتومیذاری رو دهنت که بوس بفرستی عزییییییییییییییزم من عاشق این کارتم قلب شدیداً قرتی هستی مثل مامانت در هر حالتی حتی شیر خوردن که باشی به محض اینکه آهنگی چیزی از جایی بشنوی سریع شروع می کنی بدنتو تکون دادن و نانای می کنی زبان

سرسری و دست دستی می کنی.

دیگه تو کالسکه و صندلی غذات بند نمیشی همش بلند میشی وایمیستی و می خوای بپری بیرون خنده

وااااااااااای دیشب همش نق نق می کردی و بیدار میشدی نذاشتی من یه خواب درست بکنم دیگه اینقدر بهم فشار اومده بود که به بابایی گفتم بیا تو یکم نگهش دار و اومدم که بخوابم اما یهو شروع کردی به ماما ماما گفتن وااااااااااااااای نمیدونی چه حس خوبی بود تمام خستگیم یادم رفت خوشحالم که تو بیشتر مامانی هستی نیشخند

این ماه سر وقت نرفتیم واسه چکاپ ماهیانه چون وسط ماه واسه رفلاکس معده خفیفی که داشتی بردمت دکتر و دکتر دعوا داد و گفت دو سه هفته دیگه بیاریدش همون موقع که وزنت کرد گفت وزن گیریت بهتر شده و منحنی رشدت رو به بالا بود خدا رو شکر هورا

و اما اینم از عکسای 10 ماهگی:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

پریا
21 شهریور 91 20:14
azizam mobarak bashe eishala tavalodet manam aban tavalodame mikham tavalod begiram hamsarim ham aban mahi bezan dast ghashanga ro be eftekhare aban mahiaaksat ham mah shode ava jon safora khanom movazebe ham bashid
mamani
21 شهریور 91 21:14
gole sarasho bokholammm, baoon lebasaye naaaazesh mesle maah shodeh. hezar mashallah
مامان بهراد
21 شهریور 91 23:59
مروارید های جدیدت مبارک خوشگل خانوووووم
مامی مائده
22 شهریور 91 13:03
10 ماهگیت مبارک خوش تیپ خانووووووووم
سحرمامان آمیتیس
23 شهریور 91 2:13
ا ی جاااان مبارک باشه خاله چه تندتندمرواریدهات درمیاد عسلم.صفوراجان آوا راه میره ؟لباسش خیلی خوشگله پلنگیه البته خودش چیگره مااااااااچ


نه فقط وایمیسته فعلاً
یلدا(مامان کیان)
23 شهریور 91 11:29
چه نمکی داره این گل ما بوس بوس
سحر
23 شهریور 91 11:29
واااااااای چقدر بزرگ و ناز شده.......ماشالا.......8 تا دندون درآورده!!!!!!!؟؟؟؟؟ دختر من 8 ماهشه یه دونه هم درنیاورده......تنبل!!!
مریم مامان پندار
23 شهریور 91 16:12
عزیزم مبارک باشه دندونای جدید شدیدا شبیه خودته صفورا و روز به روز شبیه تر میشه
گلاره
25 شهریور 91 0:56
10 ماهگیت مبارک خالهههههاین بنیتای تنبل من هنوز همون 2 تا دندون رو داره ولی فکر کنم میخواد یهو با هم چند تا دربیاره.اوه اوه کد امنیتی برای من 666 افتاده منم که ترسووووووو
نهیر
25 شهریور 91 16:49
سلام اوا جونم خوبی گلم؟ هیچ وقت نفهمیدم چرا اینهمه دوستت دارم خنده هاتم دوست دارم لباسهاتم دوست دارم
مامانتو
10 ماهگیت مبارک گلم


مامانتو یعنی مامانتو دوست دارم یا دوست ندارم؟
مامان همای مسیحا جونی
26 شهریور 91 11:34
ای خدا.. این دخمل نازو واسه مامان باباش نگه دار. خوردنیه با مزه. چقدر شیرینی تو عزیــــــــزم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
27 شهریور 91 17:29
مبارکه مرواریدات عزیزم:خوش تیپه خاله ده ماهگیتم مبارک
مامان ترنم کوچولو
27 شهریور 91 22:30
دختر ناز و خوشگل روزت مبارک
حنانه
28 شهریور 91 9:14
وای مبارک دختر باشه دیگه داره خانم میشه ماشالله چه ناز ودوست داشتنی هست حتما سر مامانش رفته
مرضیه
28 شهریور 91 13:03
روز دختر نازت مبارک
آناهیتا مامانیه آرمیتا
28 شهریور 91 15:55
روزت مبارک آواخوشگله همیشه شادوسلامت باشی
بنده خدا
28 شهریور 91 15:55
اوا جون اولین روز دختر رو بهت تبریک میگم.مبارکههههههههههههههههه
وچیهه
28 شهریور 91 19:11
عزیز دلم دراومدن دندونای خوشگلت مبارک دست مامان صفورای هنرمند و با سلیقه درد نکنه که تمام اتفاقای قشنگ زندگیتو اینقد خشگل ثبت میکنه
خانمی
28 شهریور 91 21:28
10 ماهگیت مبارک خوشگل خانوم......خیلی خوش تیپی ها....همینه اغفالت کردن دیگه هههههههههههههههه
حدیث
29 شهریور 91 0:06
ووی چه بزرگ شدی ماشالاه چه خوشگل بودی،ف خوشگل تر شدی این لباسم خیلی بهت میاد ملوسک خانم
الناز(مامان بنیا
29 شهریور 91 14:49
قربونت برم ملوس خانوم عزیزم
سارا
30 شهریور 91 19:56
خدا اين آواي دلنشين نااااازو بهتوووون ببخشه
مامان محمدرضا
31 شهریور 91 14:51
سلام عزیزم نی نی تون خوشمله ماشالا .با عکساش پسر منم داره اغفال می کنه. پسر من هنوز دندون در نیاورده . نمی دودنم کی میخواد در بیاره. خدا میدونه. به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم.بوس بوس
baroon
1 مهر 91 12:02
قربونت برم آوا جونی ..
صفورا جون یه سوال.. آوا که الان دندون هشتمش هست از چند ماهگی آبریزی دهنش شروع شد ؟؟


یادم نیست والا واسه دندونای اولش یادمه اصلا آبریزی نداشت
ازاده مامان هانا
1 مهر 91 13:31
به به قرتی خانوم کلوپ چه اتاق تمیییزیییییییییییییی اگه عکس اتاق هانارو بزارم نمیتونی هانارو توش پیدا کنی الحق که تمیزی دختر دختر نازمو ببوس با اون لباسای یکی از یکی خوشگلترش بووووووووووووووووس دندوناتم مبارک
رز دسته گل مامان
3 مهر 91 8:13
وای که آدم لذت میبره نگاش میکنه ماشالله مامانی خوشحال میشم به وب دخمل منم سری بزنید و با نظرات زیباتون مارا خوشحال میکنید
باران قلنبه
9 مهر 91 1:18
من عاشق این دخمل خوشمل شدم
زینب (مامان امیر عباس)
10 مهر 91 18:35
سلام ماشالله خیلی نازداره خدا برات نگهداره
مامان نازنین
11 مهر 91 10:39
الهی خیلی دخملت نازه خوش به حالت 6 تا بوسش کن
غزل
28 شهریور 92 12:13
خیلی نازه قربونش برم عزیزم


قربونت بووووس