آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

آوای دلنشین

یازده ماهگی و تولد مامانی

1391/7/18 20:07
نویسنده : مدیر
2,315 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر کوچولوی مامان بغل

دوباره ماهگرد 11 از تولدت رو بهت تبریک میگم عسلکم هورا

تولد مامانی رو با یک روز تأخیر دیروز گرفتیم و شما هم مهمون افتخاری ما بودی و جمع خانوادگیمونو گرم تر و صمیمی تر کردی قلببغل

اینم عکسای دیروز:

 

اینم کادوی قشنگی که تو و بابایی برام گرفتین:

اینم کادوی مامان جوون اینا و خاله سمیره:

نتونستم دیروز عکسای خوبی ازت بگیرم چون به خاطر اتفاقاتی که برای پلاک ماشینمون افتاد و فکر کردیم که پلاکامونو دزدیدن هممون حالمون گرفته بود فقط چند تا عکس از مدلای خوابیدنت میذارم شاید بعداً عکسای خوبی از 11 ماهگیت گذاشتم البته اگه وقت کنم!!!

 

اینجا آماده شده بودی بریم بیرون اما اینقدر خسته بودی که یهو تلپی افتادی و گرفتی خوابیدی خودت واسه خودت :

 

اینجا معلومه که تو خواب چقدر جا به جا میشی و میچرخی:

همونجوور که تو عکسا معلومه تو دیگه تو تختت نمی خوابی و هممون جا میندازیم تو حال و با هم می خوابیم با اینکه من تو رو عادت دادم که از کوچیکی تو اتاق خودت و تو تختت بخوابی اما بعد از اون چند روزی که مریض شدی و تب کردی و شبا بی تابی می کردی هم تو عادت کردی پیش من بخوابی و هم من به خوابیدن پیش تو عادت کردم و دیگه جدا کردنت خیلی سخته چشم

پریشب موقع خواب وقتی که وسطمون خوابیده بودی اومدی سرتو گذاشتی رو متکای من و منم شروع کردم برات شعر خوندن همونجووری که خوابیده بودی تو هم شروع کردی به آواز خوندن مثل همیشه آآآآآآآآ و هی چشمات میرفت رو هم و دوباره بازشون می کردی نفسات می خورد به صورتم وااااااااااااااای نمی تونم برات توصیف کنم که چه حس قشنگی بود اون شب خیییییییییلی کیف داد با هم و اونقدر نزدیک هم خوابیدیم. شبا عادت داری با من بخوابی و تا من نیام بخوابم با بابایی خوابت نمیبره حسابی مامانی شدی واسه خودت زبان فکر نکنم منم به راحتی دیگه بتونم تو رو تو اتاق خودت بخوابونم و ازت دل بکنم آخ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

سحر مامان تانیا
18 مهر 91 23:24
مبارک باشه تولدت مامان صفورا، الهی که 120 سال کنار این فرشته کوچولو شاد باشین
گلاره
19 مهر 91 1:26
تولدت مبارک عزیزمممممممم
مامان سلدا
19 مهر 91 8:13
سلام مبارکه صفورا جون هم تولد شما وهم یازده ماهگی آوا کوشولو الهی که همیشه شاد و خوشحال باشید
مامان ثمین
19 مهر 91 9:05
سلام.تولدت مبارک دوست من.ان شاا... 120 ساله بشی و سایت بالای سر آوا جون.
مامان ترنم کوچولو
19 مهر 91 9:26
مبارکه.وااای صفورا واقعا حس قشنگیه اتفاقا چند لحظه پیش درباره همین حس یه پست گذاشتم.خدا خودش حافظ همه نی نی ها و خانواده هاشون باشه.برا آوا جونیم و خودت
تداعی
19 مهر 91 12:07
تولدت مبارکککککککککککک ایشالله همیشه خوش باشید
بنده خدا
19 مهر 91 13:06
تولدتون مبارک.ایشالا 120ساله شین همراه با آوا جونی
فریده
19 مهر 91 15:21
سلام صفورا جووووووووووون تولدت مبارک انشاالله همیشه سایتون بالا سر اوا باشه. انشاالله هزار ساله بشی صفورا جون خوشگل ترین مامان دنیا اوا رو ببوس دوستت دارم خدافظ
مامی مائده
19 مهر 91 18:27
تولدت مبارک صفورا جونم چقده ناز میخوابی خوشگل خانم
آرزو
20 مهر 91 11:11
تولدت مبارکککککککک عزیزمممممممممم
یلدا(مامان کیان)
20 مهر 91 11:13
تولد مبارک ایشالا خوب و خوش کنار هم باشید راستی شال سفید خیلی بهت میاد
باران اردیبهشت
20 مهر 91 14:11
تولدت مبارک مامان صفورا کنار نی نی خوابیدن خیلی کیف داره مخصوصا که نصف روز نمیبینیش. ما که الان یکماه دخترک و تو اتاق خودش میخوابونیم برای من که خیلی سخته . روزای خوشتون مستدام
مامان دینا جون
21 مهر 91 16:13
تولدت مبارک عزیزم.ایشالا که همیشه خوش باشین.
سحرمامان آمیتیس
21 مهر 91 18:29
tavalod tavalod tavalodet mobaraaaak mobarak basheava jon 120 sale shi
همای اسمان
21 مهر 91 22:03
صفورا جون تولدت مبارک
الی مامی غزل و آوا
21 مهر 91 23:29
آوای عزیز 11ماهگیت مبارک تو جلو جلو برو آوای منم بشت سرته جیگر من
رز دسته گل مامان
22 مهر 91 7:05
با یک تاخیر زیاد تولدتون مبارک مامان صفورا انشالله بهترین هارو در کنار آوا جان دوست داشتنی جشن بگیرین
شيما
22 مهر 91 15:23
تولدت مبارك صفورا جون، ايشالا صد سال به اين سالها
نرگس (مامان امیرحسین)
23 مهر 91 13:36
تولدت مبارک عزیزمممممممممممممممم چه جالب منم متولد 9 مهرم امیرحسین هم 19 مهر اصلاً مهری ها خییییییییییلی ماهن
مامان ایسان
23 مهر 91 15:18
تولدتون مبارک باشه انشااله که سالهای سال سایتون بالایه سر اوا جان باشه اوا جونم ببوس که انقدر خوابش قشنگه
مرضیه
23 مهر 91 15:28
تولدت مبارک صفورا جون
ایشالا که همیشه لبت خندون ودلت شاد باشه
در کنار خانواده عزیزت
بچه ها وقتی می خوابن خیلی معصوم ودوست داشتنی تر میشن

راستی منم خاله شدم
نی نی مون دنیا اومد
یه پسل توفل موفل


مبارک باشه عزیزم
سمیه(آبجی حنانه و سبحان)
25 مهر 91 4:52
سلام صفورا جون به منم سر بزن و بخون تا خواهر و برادرم دوست شن با آوا کوچولو البته فعلا چیز خاصی نذاشتم اما به زودی زود بروز میکنم. منتظرتونم فعلا
ماندانا
25 مهر 91 10:03
ايشالا 120 ساله بشي مامان صفورا جون وسايت هميشه بالاي سر دختر كوچولوي نازت باشه
آنی
29 مهر 91 10:01
تولدت مبارک صفورا جون ایشالا هزار ساله باشی
خانمی
30 مهر 91 10:26
11 ماهگیت مبارگ عزیز دلم.....تولد مامان صفورا هم مبارک....ایشالا همیشه شاد باشید
سحرناز
1 آبان 91 23:31
jتولدت مبارک خانوم...................
آناهیتا مامانیه آرمیتا
4 آبان 91 3:14
تولدت مبارک عزیزم البته ببخش باکمی تاخیر آرزوی بهترینهاروبرای خانواده سه نفریه خوب ودوست داشتنیت دارم وامیدوارم بهترین لذتهای زندگی رودرکنارآوای نازنین داشته باشید