آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

آوای دلنشین

سیزده ماهگی

1391/9/16 19:19
نویسنده : مدیر
3,105 بازدید
اشتراک گذاری

اولین ماه از دومین سال زندگی تو هم سپری شد و ما همچنان انگشت به دهن موندیم از این نعمتی بزرگی که خداوند بهمون ارزونی داشته و اینکه چطور میشه آدم شکرگزار همچین نعمت بزرگی باشه خیال باطل

تو اومدی و با اومدنت زندگی ما رو پر از شادی و هیجان و امید کردی اینو بدون دخترم که من و بابایی خییییییییییییلی تو رو دوست داریم و تو تماااااااااام زندگی ما هستی قلببغلماچ

حرفای جدید که یادم رفت تو پست قبلی بنویسم:

آپو (هاپو) روی جعبه پوشکت عکس چند تا سگ کارتونیه اونا رو با انگشت نشون میدی و میگی آپو

یفت (رفت) هر وقت په چیزی از دستت میوفته یا گم میشه یا به هرحال هر چیزی رو از دست میدی میگی ییییییییفت خیییییییییییییلی بانمک میشی وقتی اینجووری حرف میزنیبغل

آبو (آب)

هر وقت کلاه یا هدبند یا گل سر برات میزنم برات میخونم به به چه خوشگله بلکه از سرت درنیاری و تو هم یاد گرفتی تا میزنم می خونی به به .... بقیه اشو با همون آهنگ به زبون خودت میگی قهقهه و بلافاصله بعدش از سرت می کنیش منتظر

هر جا عکس میبینی می گی نٍ نٍ انگار عکس فقط عکس بچه اس زبان

اینم عکسای 13 ماهگی:

اینجا با کرمت داری الو میکنی : خنده

مامان بس کن چقدر عکس میگیری:

تا کلاه میذارم سرت می خوای درش بیاری:

بعدشم دوباره می خوای سرت کنی:

 

هر وقت وایمیستم نماز میای اینجووری دوزانو میشینی جلوم قیافه اتو اینجووری می کنی که خنده ام بگیره : ابرو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

الهام مامان آنیتا و دریتا
16 آذر 91 23:08
صفورا چرا موهای بچه ام رو کوتاه کردیییییییییی ولی با نمک شده خدا نگه داره این جوجه 13 ماه رو
نیر
16 آذر 91 23:32
الان ساعت 12 شبه 6 نفر آنلاینن
ماشالله هزار ماشالله
اون لبهاشو ببین چجوریشون کرده دندوناشو موهاشوووو عزیزم دوستت دارم خیلی با نمکی خیلی خوشگلی واسه همین اینهمه بازدید کننده داری دیگه


هههههه نیر تو هم گیر دادی به آنلاینا ها
مامان ثمین
16 آذر 91 23:44
آناهیتا مامانیه آرمیتا
17 آذر 91 5:09
عاشق عکسی شدم که لباتوغنچه کردی عزیزم واااای که چقدراین ووروجکاکاراشون مثل همدیگه اس. صفوراجون یه همدرددیگه پیداکردم که گل سروکلاه نمیذارن چقدرحرص میدن جسابی ازطرف من ببوس گل دخملی رو
عمه ي آتنا
17 آذر 91 13:48
لپاشو غنچه كرده خيلي با مزه شده بوووووسسسسسسس
سمیرامامان آوا
17 آذر 91 14:09
ای جانم ،آواطلا13ماهه.دلبری شده شیطون.
راستی صفوراجان شما هنوزبه آواشیرخودتومیدی،وقتی که سرکاری چی ؟میخوام برم سرکاراسترس دارم خداکنه مرخصی زایمان زودتر9ماهه شه


من تا یک سالگی شیر خودمو دادم میدوشیدم میذاشتم تو یخچال واسه فرداش
یاسمن مامان رادین
18 آذر 91 11:27
وااااااااااااای خدا..... صفورا کیف کردم چه عکسایی گذاشتی.....الهی خاله قربوونت بره که اینقدر نازی و نمکی. مخصوصا عکس آخریه که دیگه عشقهههههههههه با اون دندوناش
سمیرا
18 آذر 91 11:32
آوا گلی خاله عاشششششششششششقته... میخوام قورتت بدم من چیکار کنم انقدر زود زود دلم برات تنگ میشه خوب کاشکی همیشه پیشت بودم
مامان ترنم کوچولو
18 آذر 91 12:21
ای جونم خوشتیپ ملوسک
مامی مائده
18 آذر 91 13:03
وای تو عسل منییییییییییی خوردنییییییییییییییی
مامان ایسان
18 آذر 91 13:45
اخه من قربونه کدومشون برم او اخمات یا اون لبایه غنچه کردت یا اون زبونت بلا بلایی وای عاشق اون عکس اخریتم با قیافه به ظاهر شیطونت پاپوش و کلاهتم خیلی نازه هنر دست کی بیده
آذین مامان آوینا
18 آذر 91 14:13
خیلی عسلی خاله جون.همه عکساتم یکی از اون یکی خوشگلتر.ماشائ الله . خدا حفظت کنه عزیزم
زهرا
18 آذر 91 14:35
سلام-ممنونم که به وبلاگم سر زدین و نظر دادین راستش منم قبلا چادری نبودم ولی به هر حال چادر حجابه برتره -راستش من اینجوری فکر میکنم ماهایی که دینمون اسلام و قرآن کتابه هدایته ماست باید بهش پیروی کنیم-من کتابه حجابه شهید مطهری رو خوندم و متحول شدم.


منم اولشو خوندم اما خوشم نیومد ادامه ندادم در ضمن توی قرآن چیزی در مورد حجاب نیومده جلابی (فکر کم همین اسمش بود) حجاب عرف مردم اون زمان بوده و ممکنه در هر جامعه و زمانی مدلش فرق بکنه بحث حجاب بحث گسترده ایه و در این مقال نمیگنجه فقط انو می تونم بگم که درست نیست کسایی که چادر دارن بخوان عقیده اشونو به بقیه تحمیل کنن و بگن حجاب ما حجاب برتره اعتقادات ما درسته کارای ما درسته فقط همینی که ما میگیم و ....
در ضمن بهترین تبلیغ برای اسلام رفتار درست و احترام گذاشتن و محبت کردن و ... وگرنه به زور و توهین نمیشه کسی رو تشویق به اسلام کرد
الناز(مامان بنیا )
18 آذر 91 15:11
تو چیگر منی همین
سميه
18 آذر 91 15:45
واي چه دختر و ناز و شيك پوشي. عاشقش شدم. چقدر خوشگلو نازي آوا گلي.
مامان نخودی
18 آذر 91 17:11
وای این عکس آخریش خداااااااااااااااااااااااااااااااست خیلی با مزه است لپشو گاز بگیر از طرف من
مینا
19 آذر 91 0:59
الهی یه روزی خودت نماز بخونی بعد دختر یا پسرت بخندوننت
مامان افسانه
19 آذر 91 9:00
عاشق اون عکسی که لپاتو غنچه کردی هستم اوا رو ببوس
مامان منصوره
19 آذر 91 10:14
وای خیلی ماهه دخترت ایشالا خدا براتون نگهش داره، در ضمن وبلاگشم خیلی جذابه
خانمی
19 آذر 91 10:53
13 ماهگیت مبارک جیگرم........وای عکسات خیلی خوشگله......عاشـــــــــــقتم عزیزززززم
مامان سونیا
19 آذر 91 12:55
ای جانم چه عکسای قشنگی فدای اون زستات بشم من خوشگل خانم
شیما
19 آذر 91 13:32
عزیزممممم عاشق اون لباش شدم که شکل ماهی کرده بووووووس
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
20 آذر 91 7:49
ماشالله چقدر خنده هات زیباست خانمی و مثل همیشه خوشتیپ اینم برای آوا خانمی
مامان کوثری
20 آذر 91 11:24
سلام عزیزم ممنونم تو مسابقه شرکت کردین و از حضور گرمتون ممنونیم بازم بهمون سر بزنید
سحر مامان پرهام
20 آذر 91 12:47
خیلی جیگره دخمل ناززززززززززززز من بالاخره یه روز میچلونمش عکس آخریشو خیلی دوست داشتم وروجکو
وجیهه مامان مهدی
20 آذر 91 15:28
الهی من قربونه اون لبای ماهت بشم خاله نکن به خدا چشم می خوریا تورو خداهر کی بچمون رو میبینه یه ماشاا... ولا حول و لا قوه الا بالله علی العظیم بخونه
زهرا
20 آذر 91 20:46
صفورا خانوم میدونین من هنوز بچه ندارم ولی خیلی وقتا به این فکر کردم که چی کار کنم که عقاید و تفکراته خودم و دورو بریام به بچم منتقل نشه و خودش انتخاب کنه خداییش سخته مگه اینکه خودش بزرگ شه-قبلا که دانشجو بودم و با بچه هایه هم اتاقیم حرف که میزدیم یکیشون یه چیز جالبی از داداشش گفته بود داداشش هم آدم تحصیل کرده ای بود و یه دختره دو ساله داشتن دوستم میگفت زنداداشم یکسری آهنگ تو گوشیش داشته ولی داداشم بهش گفت که دوست ندارم ما روش تاثیر منفی بزاریم تا اینکه خودش بزرگ شه-الان که سرکار هستم چندتا از همکارام بچه هاشون رو کلاش رقص میفرستن انگار به همه چیه بچه توجه میکنن الا اون چیزی که باید. راستش بعضی وقتا با خودم میگم کاش اونقد وضعم خوب بود که میتونستم بعد از بچه دار شدن بچمو حداقل یک روز در هفته بفرستم پیشه یکی از این آیت الله ها که زیر نظرشون بزرگ شه و همه سوالاتشونو بپرسه و همونجور که تویه بقیه مسائل کم نمیاره تویه دین هم کم نیاره من آوا رو خیلی دوست دارم شما هم به نظر خیلی خانومه متینی هستین اگه در مورد حجاب چیزی گفتم بخدا قصدم اصلا توهین نبود هیچوقت به کسی توهین نخواهم کرد-میدونم خیلی از چادریها صدبرابر این کسایی که چادر ندارن با حجاب ترن .تویهدورانه دانشجویی چادری نبودم ولی کسایی که بودن ومیدیدم بیرونه کلاس چادر میپوشن ولی زیرش تنگترین لباسارو میپوشن و تویه کلاس که میان چادرشونو بر میدارن انگار که پسرایه کلاس محرمشون هستن اعصابم بهم میریخت و از هر چی چادری حالم بهم میخورد.آخرش اینکه پدر ومادر بودن خیلی مسولیته سختیه مخصوصا واسه ماها تویه این دوره زمونه-به هر حال بخوایم نخوایم بچمون بزرگ میشه شاید بچه من با بچه شما در آینده هم دانشگاهی بشن..خدارو چه دیدین انشاالله در کنار آوایه نازم خوشبختو موفق باشین
مامان پرنیان
21 آذر 91 10:35
سلام لینکتون کردم
صبا
21 آذر 91 16:03
وای من بخورمت دردونه طلااااااااااااااا خوشکل بلااااااااااااااااااا شیطون ناناسسسسسسسسس الهی همیشه پاینده باشی و سالمممممممممممم
حنانه
21 آذر 91 18:37
اوای عزیز 13ماهگیت مبارکخدایی تو دختر چقدر بامزه وخوشگلی چشم حسود بترکه
نازی
26 آذر 91 16:52
دخترت نازه ماشالله. لباسش هم نازه مثل خودش. این کلاه و کفش صورتی خوشگل رو از کجا می خری؟ یا سفارش میدی؟
اون عکس ثابت وبلاگش که هدبند آبی (شورت هم داره)داره خیلی خوشگله.اونا رو خریدی؟ از کجا؟


نه همشو سفارش دادم بافتن لینک وبلاگشم تو لینکای وبلاگم هست
مامان سارا
3 دی 91 9:23
عزیزم عاشتم که می خواهی مامانتو اونجوری بخندونی من اگه بودم نمازمو قطع می کردم با ماچ له می کردم دوست داشتید به من و کیان بسرید