آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

آوای دلنشین

گشت و گذار با دوستای خوب وبلاگیمون و اولین خوردن با نی

1391/11/6 18:36
نویسنده : مدیر
4,495 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز با چندتا از دوستای خوب وبلاگیمون تو پاساژ دنیای نور قرار داشتیم که شما ووروجکا رو ببریم زمین بازی اونجا تا حسابی بهتون خوش بگذره.

تو راه که داشتیم میرفتیم تو توی ماشین خوابت برد نزدیکای پاساژ من یهو چشمم افتاد به ماشین کناری و آرمیتا جوونو دیدم که سرشو از ماشین آورده بیرونو داره شیطونی می کنه سریع بوق زدم و آناهیتا جوونم منو دید و دست تکون داد بعد تو پاساژ نرگس جوون مامان باران قلمبه و متین کوچولو و مامانشو دیدیم و کللللی سورپرایز شدیم چون نمیدونستیم که اونا هم میان نیشخند

این اولین باری بود که بعد از راه افتادنت اومده بودی پاساژ یک کیفی کرده بودی که نگو راه افتاده بودی و ویترین مغازه ها رو نگاه می کردی کللللللللللللللللی هم از این فواره ها خوشت اومده بود و محو تماشاش شده بودی:

و بعد همگی رفتیم زمین بازی اینم عکسای دیروز:

آوا و آرمیتا جوون در حال اختلاط:

عکس قشنگ آوا با خاله آناهیتا:

مامان جوون اینووری سوار سرسره نمیشن که!!!! :

مامانا و نی نی ها:

 آوا و باران قلمبه:

 آوا و آرمیتا:

اینجا داشتی غرق میشدی ههههههه :

 

یکی از درگیری های من اونجا کش سر تو بود همش درش می آوردی و منم دست بردار نبودم و دوباره برات میبستمش من لجبازم و تو از من لجبازتر آخ :

آوا و باران قلمبه:

و امااااااااا دیروز که پیش دوستامون بودیم تو برای اولین بار یاد گرفتی که با نی آبمیوه بخوری خاله جوونا گفتن یکم آبمیوه رو فشار بده تا بره تو دهنش بعد خودش میمکه و تو هم دقیقا همینکارو کردی و کلی هم خوشت اومده بود با نی بخوری و البته این اولین باری بود که آبمیوه صنعتی میخوردی چون تو این سن برات خوب نیست این چیزا:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (41)

نرگس مامان باران
6 بهمن 91 17:23
نوش جونت آبمیوه عزیز خاله واای صفورا جون چقدر دیروز خوش گذشت خیلی خوشحالم که دوست خوبی مثل شما پیدا کردم دوستتون دارممممممممممممممم: صداش همش تو گوشمه که میگفت بابا بابا خیلی ملوسه*
آناهیتا مامانیه آرمیتا
6 بهمن 91 17:42
قربونت برم که گیرداده بودی به کش سرتصفوراجون خیلی صبوری حرص نمیخوری آرمیتاوقتی ازسرش درمیاره من به نقطه جوش میرسم عکس من وآواجونموخیلی دوست دارم جالبه که توی عکس ماآواجون به دوربین مانگاه میکنه ومن به دوربین شما اماتوی عکس شمابرعکس
خیلی خوش گذشت ممنون که اومدین عزیزم امیدوارم همیشه بتونیم دوستای خوبی برای هم باشیم همینطورووروجکامون
راستی رمزیده دوستم گم کردمش


قربونت برم آناهیتا جوون خیییییییییلی به ما خوش گذشت بازم ممنون بابت همه چیز
آناهیتا مامانیه آرمیتا
6 بهمن 91 18:06
راستی آواجونم به مامانی بگو خاله عکس دسته جمعی رودزدیدیه وقت دعوام نکنه ها
آفربن که یادگرفتی بانی بخوری زرنگ خانوم


دعوا؟؟؟؟ این چه حرفیه عزیزم
مامان ساجده
6 بهمن 91 18:40
سلام عزيزم واقعا ديروز روز به ياد موندني شد و خوشحالم از اينكه دوستاي خوبي مثل شما پيدا كردم
آوا جونمو


به ما هم خیییییییییییلی خوش گذشت و خوشحال شدیم شما رو دیدیم
مامان بنیتا
6 بهمن 91 20:49
خیلی قشنگ بود امیدوارم دوستیهاتون پایدار باشه با این کوچولو های زیباتون


ممنون عزیزم
مامان ایسان
7 بهمن 91 0:21
وای عاشق همشونم باهاشونم دوستم خوش به حالتون خونه هاتون نزدیکه همه با هم کلی حال میکنید
مامان ایسان
7 بهمن 91 0:22
عاشق شیطنتاتم اوا جونم
قلبونت برم کهبلدی اب میوه با نی بخوری


میسی خاله جوون
عمه ي آتنا
7 بهمن 91 7:58
خوشگل بودن عكسها
خيلي خوبه كه با مامانهايي آشنا ميشين كه بچه هاتون هم سنن كه از تجربيات هم استفاده كنين
خوش باشين هميشه


ممنون
مامان آروین (مریم)
7 بهمن 91 8:28
امیدوارم همیشه جمع دوستانتون ادامه داشته باشه و ما از دیدن عکس هاتون لذت ببریم ............ آوا جون هم که کلی خوشحال بود ......... دوسش دارم از فرسنگ ها راه ، می بوسمش ......


مرسی گلم
مامان ثمین
7 بهمن 91 9:44
ماشاا... ماشاا... برا آوا جونم خیلی صدقه بده


مرسی گلم
مامان سارا
7 بهمن 91 10:20
سلاااااااااااااااااااااااااااام وقتی عکس شما و آوا جیگیری تو وبلاگ باران دیدم بازم از اینکه نتونستم بیام خیلی حرص خوردممممممممممممممممممممم
جای ما حسابی خالی بوده
ایشاا... سری بعد


اگه میومدین خیییییییلی خوشحال میشدین ان شا ا... دفعه بعد
عمه الناز درینا
7 بهمن 91 10:41
خیلی خوش گذشت امیدوارم لبای آوا خانم خوشگل همیشه خندون باشه
قضیه کش سرش اونجا واقعاً با مزه بود


مرررسی گلم
سميه
7 بهمن 91 12:34
عكساتون خيلي قشنگن. معلومه كه بهتون خوش گذشته. آفرين به شما ماماناي خوب كه دل بچه ها رو شاد كرديد.


ممنون عزیزم
محبوبه مامان الینا
7 بهمن 91 12:47
خیلی خوشگل بود همه عکسها



مرسی عزیزم
مائده(ني ني بوس)
7 بهمن 91 13:34
به به!هميشه به گردش و تفريح با ني ني هاي ديگه آوا خانم
گلاره
7 بهمن 91 16:18
به به چه مامانای خوشگلی چه نی نی های مموشیییی.صفورا خیلی اوا ناز و خوردنی شده براش اسپند دود کن.منم همش با گل سرای بنیتا درگیرم دیگه بیخیال شدم


مرسی گلاره جوون
اما ممن از اون لجبازترم هههههه
مامان ایسان
7 بهمن 91 22:23
یادم رفته بود بگم
بابا یه تعارفی چیزی بد نیستا
شما بگو من قول میدم بگم نمی تونم بیام



واااااااااای الهی من قربونت بشم من که از خدام بود همه دوستامو از نزدیک ببینم اما هماهنگ کننده این برنامه آناهیتا جوون بود و من همونجووری که تو پستم نوشتم اصلا خبر نداشتم کیا میان و چند تاشونم دفعه اول بود می شناختم ان شا ا... دفعه بعدی گلم خصوصی برام بنویس خونتون کدوم حوالیه
نرگس مامان باران
7 بهمن 91 22:54
صفورا جون باران شیرآپتامیل 3 میخوره
مرسی بابت عکسها خیلی زیبا بودن آوا جونمو از طرف من ببووووووووووووووووووووووس


ممنون عزیزم
مامان افسانه
7 بهمن 91 23:46
ایشالا همیشه به گردش و تفریح
شاد و سلامت باشید
دوستیهاتون پایدار و برقرار
اوا و مامانی عالی



ممنون عزیزم
زهرا(ثمره عشق مامان و بابا)
8 بهمن 91 1:35
سلام عزیزم با اجازتون میخوام آوا جونو لینکش کنم خوشحال میشم شما هم منو لینک کنید
فاطمه و فائزه( زویشا)
8 بهمن 91 2:12
نوش جونت خاله جونیییی...
صفورا جون میبینم که حسابی به بچه ها خوش گذشته ها!!!!!!!!!!!!!!! خداروشکر...


آره خیلی ههههه
یلدا مامان آوا
8 بهمن 91 10:01
امیدوارم که کلی بهتون خوش گذشته باشه. آوا جون چه مامان مهربونی. همیشه بری کلی همه جارو بگردی.
سمیرامامان پرنیان
8 بهمن 91 10:07
همیشه به گردش صفورا جونامیدوارم که خوش گذشته باشهعزیزمممممممممم چه با مزه آبمیوه می خوره


ممنون عزیزم
سوده
8 بهمن 91 10:45
خیلی عالی بود
همیشه خوش و خرم باشید در کنار نی نی های نازتون


ممنون
واي واي
8 بهمن 91 10:53
آدم زشت و عتيقه اينهمه اداااااااااااااااااااااااااااااا. . عجيبه.

از قيافتم مشخصه كه دهاتي هستي. از كدوم دهات اومدي اينجا داري جولون ميدي؟


قربونت برم که تو هم یکی از بازدید کننده های وبلاگم هستی
دوست آوا
8 بهمن 91 13:44
باز هم مثل هميشه آوا سرآمد همه هستش (خوش تيپ خانم هميشه به گردش)


لطف داری عزیزم
مهسا مامان مرسانا
9 بهمن 91 11:23
سلاممممممممم

خوبی؟/

بابا سنگ تموم گذاشتیس برای تولد گل دختر

تولدش مبارک

ای کاش منم بودم تواین جمعتون

به آناهیتا جونم گفتم خیلی دلم سوخت من نبودم اونجا

عزیزم موظب خودت باش آوا لم رو بوس بارون کن

رزاستی من رمز ندارم ها


ممنون مهسا جوون
آره اگه میومدی خیییییییییییلی عالی میشد مام خوشحال میشدیم
مامی مائده
9 بهمن 91 12:45
چه کیفی میکنن این وروجکا دم ماماناشون گرمممم


مرسی
صبا مامان نیوشا
9 بهمن 91 13:14
همیشه به گردش باشی عزیزم....
وای من یه هفته است سر نزدم به وبت ماشالا به این مامان فعال تند تند وبت اپ میشه.... قدرشو بدون خاله جونی فدات بشم خوشکله من


قربونت برم صبا جوون
مامان آرنیکا
9 بهمن 91 15:51
خداییش کفم رو می بره این لباسهای خوشگل آوا جون ، توی مسابقه نی نی مد هم خوب رأی آورد ، معلومه از اون مامانای با سلیقه وبا حوصله ای منم خیلی دوست دارم واسه دخترم لباسهای خاص بخرم نمی دونم چقدر موفق بودم ....
از طرف من آوا جونم رو ببوس


ممنون عزیزم از لطفت
دختر شماهم خیییییلی خوش تیپه
صوفیا
9 بهمن 91 23:18
همیشه به گردش و شادی...
با این مدل مو خیلی خواستنی تر شدی جیگر...
چون وبلاگ ندارم نمیتونم تقاضای رمز کنم


من واقعا شرمندتونم
مامان ترنم کوچولو
11 بهمن 91 9:57
اااای خدااااااااااااااااااا.قربونت برم مموشی خالهترنمم همیشه دستش به کش موهااشه.عزیزکم همیشه شاد باشی و سلامت


ممنون
خانمی
11 بهمن 91 10:55
صفورا به وبلاگ من سر نمیزنیا


چرا عزیزم هر از چند گاهی میام و کلللللللی از عکسای یکتا جوون لذت می برم
صوفیا
11 بهمن 91 14:56
خواهش میکنم گلم شما هم دلایل خودتون رو دارین...
بازم خوبه حداقل مثل بعضیا عکسای آوا جونم رمزدار نمیزارین000


ممنون که درک می کنید بووووووووس
مامان ایسان
12 بهمن 91 14:17
خصوصی داری
باران اردیبهشت
12 بهمن 91 15:22
انشاالله همیشه به گردش . اونم گردش مادر و دختری


مرسی عزیزم
zahra
14 بهمن 91 7:53
سلام خوبید؟من مامان یه دوقلو هستم وبلاگ آوا جون رو خیلی دوس دارم ولی خودم وبلاگ ندارم اگه آیدیمو بدم بهم رمز میدی؟ تو فیس بوکم هستم


تو فیس به چه اسمی هستی؟
شقایق مامان آرشا
14 بهمن 91 11:42
سلام.وبلاگ قشنگی داری آوا خانوم.خوشحال می شم مارا به دوستی قبول و لینک کنی.لطفا موافقتتون را با نظر اعلام کنید.


خوشحال میشم عزیزم
مامان بهی
14 بهمن 91 22:55
سلام صفورا جونم من عمه ترنمیمممم
شناختین
ای جانم عزیز دلمممممممممممم آوا
از طرف من ببوسش
خوشحال میشم به منم بسرید


خوشحال شدم از آشناییتون
نرگس مامان رزانا
15 بهمن 91 16:01
سلام عزیزم خییلیی دخمل شیرینی داری من همیشه به وبت سر میزنم کارای دخملت دقیقا عین رزانای منه و واقعا دوسش دارم گلم به منم سر بزن خوشحال میشم


حتما گلم خوشبختم از آشناییتون
samaneh
17 بهمن 91 11:50
bale safura jan man zandayiye mohamad mahdi hastam kheyli mamnun khale um adin tuye weblogemun ava juno az tarafe man bebusin


بازم خوشبختم از آشناییتون