آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

آوای دلنشین

خاله

1390/5/7 23:56
نویسنده : مدیر
1,912 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم حتما منو می شناسی من خاله کوچیکم که 10 11 سالمه اونیکه باهات حرف می زنه اونی که وقتی مامانت عمل داشت تو بیمارستان بود.

من تو رو خیلی دوست دارم و دوست دارم که اسمت رها بشه.

ولی هر چی به مامانت می گم نمیزاره.

مامانت دوست داره اسمت آوا شه.

بابات دوست داره اسمت ساره بشه.

مامانه خنگتم رفته نظرسنجی گذاشته که اسمت رها یا آوا یا ساره بشه.

ساره هیچی رای نیوردقهقهه

نمی دونم تو چی دوست داری ولی امیدوارم که رها رو دوست داشته باشی

رها 5 تا رای اورد. و آوا 7 تا امیدوارم اسمت رها بشهماچ

ولی تا اسمت معلوم نشه ما عزیزم صدات می کنیم

عزیزم.قلبماچ

خیلی دوست دارم

قربونت برم

از طرف خاله شمیم جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

mahshid
20 تیر 90 1:59
خیلی وبلاگتون قشنگ بود همه ی مطالبشو خوندم ولذت بردم امیدوارم سالم وسلامت باشید
مامی مائده
3 مرداد 90 20:47
اوخی چه جالب دخملکه منم یه خاله 11 ساله داره
عموروحانی
5 تیر 93 18:38
سلام روزها تون زیبا وبتونو دیدم . خیلی خوبه که برای گلتون زحمت میکشید (من کارشناس کودک ونوجوان فیتیله شبکه دو هستم ) عمو روحانی اما یک نکته از بابت هدیه خواستم تقدیمتون کنم امیدوارم نگران و رنجیده خاطر نشید از یک عموی کودکان اون مطلب این است که مواظب باشید کودک متوقع ویا متکی به دیگران بار نیاد و از همین ابتدا طوری بار بیاد که متکی به خودش و با اعتمادبه نفس بالا تربیت بشه (این حرف به معنی این نیست که ایشون اینطور نیست ) فقط یک تلنگر بود جهت دقت بیشتر امیدوارم در مورد این موضوع بیشتر فکر کنید بهترینها رو برای شما و آوای عزیز آرزومندم ---------------------------------------------------------------- ممنون از هدیه اتون مطمین باشید حواسم حسابی به تربیت دخترم هست و اصلا از مادرهایی نیستم که دخترم هر چی بخواد در اختیارش بذارم هر چند که همه دنیام مال اونه