آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

آوای دلنشین

شنا کردن تو شکم مامان

1390/5/6 14:09
نویسنده : مدیر
1,988 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااام عزیز دل مامان

واااای نمی دونی که این چند روزه چققققققققدر تو دل مامانی تکون خوردی کلللللللی کیف کردم فقط موندم توی فسقلی خواب نداری؟؟؟متفکر که از اول صبح گرفته تا وسط روز و شب و نصف شب و .... هی وول وول می خوری خیال باطل اما اینو بدون که مامانی عاشق تکوناته گل دخترم

اما یه چیز جالب برات تعریف کنم. دیروز بابایی گفت بذار ببینم گوشمو بذارم رو شکمت چیزی می شنوم واااااااااای نمی دونی یهو قیافش چجوری شد گفت قشنگ صدای شلپ شولوپ کردن تو رو تو شکم من می شنید تو داشتی تو شکم مامان شنا می کردی قهقهه بعد به خاله شکیبا و مامانی و خاله شمیم هم نشون دادیم همممممه تعجب کرده بودن دیگه تا شب خاله شکیبا ول کن نبود همش گوششو میذاشت رو شکم من تا صدای شنا کردن تو رو گوش بده قلبخیال باطل

دخملم نمی دونی چقدر دارم روز شماری می کنم تا به دنیا بیایو مایو تنت کنم و ببرمت استخر و دریا تازه عمه زهره از ایتالیا برات یه مایو خریده که حتما عکسشو برات میذارم ببینی.

قربونت بشم بوووووووووس ماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ماني
6 مرداد 90 15:29
من دقيقاً حس مي كنم ....... خيلي احساس خوبيه وقتي به دنيا بياد خيلي دلتون واسه اين حسا تنگ مي شه واقعاً احساس عجيب و غريبي .... تندرست باشيد ...
مریم مامان پینگیل
6 مرداد 90 21:49
سلام . دخملی شما قهرمان شنا میشه حالا ببین
ماشالله به این دخملی


قربونت بشم
مامان ریحانه
8 مرداد 90 1:00
حالا کجاشو دیدی بذار به آخرای بارداریتون برسید ایشالا میبینید که این شنا کردنه کجاهو اون لگدایی که میزنه کجا همچین لگد میزنه که دلت واسه اینجوری شنا کردنش تنگ میشه به ماهم سر بزنید
زهرا مامان مه سما
8 مرداد 90 8:31
وای ماشالله به اوا جونم مامانش برای دخملمون اسفند دود کن


قربونت مامان مهربون و گل
مامی مائده
9 مرداد 90 2:02
اوخییییییییییی نازییییییییییییی
nini mum
12 آبان 90 12:54
آخیییییی!دلم غش رفتکی میشه نی نی منم شنا کنه تو شکمم؟!!بیا پیشم مامان صفورا.دوست داشتی تبادل لینک می کنیم.


عزیزم آدرس وبلاگتو نذاشتی که