آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

آوای دلنشین

اولین عروسی که تو توش شرکت کردی

1390/5/3 15:01
نویسنده : مدیر
2,330 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر کوچولوی منقلب

دیروز عروسی عمو سعید و خاله نعیمه بوود توی هتل لاله و این اولین عروسی بود که توش حضور داشتیتشویقهورا

الهههههههههی من قربونت بشم که مثل مامانت قرتی هستی انگار فهمیده بودی می خوایم بریم عروسی از ظهری همش تو شکم مامان وول وول می خوردی

خلاصه کلی همه تو عروسی بهت توجه کردن و قربون صدقت رفتن و کلی هم باهامون عکس گرفتنمژه

منم چند تا ازت عکس گرفتم که برات میذارم اینجا

عکس دختر گلم توی پنج ماه و ده روزگی تو شکم مامانش

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

زهرا مامان مه سما
3 مرداد 90 15:06
وای چه شیمک نازی قربون اوا جون برم من


من قربون مه سما جوون و مامان مهربونش برم
مامان مریمی
3 مرداد 90 15:17
وای چه شیکم نانازیییییییییییییییییییییییییییییییی

قلنبه اون توئههههههههه


مرسی مریمی جوون
مامان پینگیل
3 مرداد 90 15:22
ای جان نی نی سلام خوبی؟
مامان مریمی
3 مرداد 90 15:52
مروارید لینکت کردم... منو لینک کنننننننن


لینکت کردم عزیزم
مامی مائده
3 مرداد 90 20:43
اخی چه نی نیه تپل مپلی ماشالاااااااااااا
به ما هم سر بزن خاله صفورا


چشم عزیزم
مامان جوجو طلا
4 مرداد 90 11:45
لینکت کردم مروارید جون


مرسی عزیزم
یاسمن مامان رادین
4 مرداد 90 14:55
وااااااااااااااااایییییییی خدا.

ماشاالله....

دخملت بزرگ شده هااااااااااااا.

چه ناز شده شیمکتتتتتتتتتتت خداااا


مرسی عزیزم نی نیامون دارن بزرگ میشن دیگه
مامان مریمی
4 مرداد 90 17:58
مامان آوا.. وسایلشو خریدی عکساشو بذار ما هم ببینیم


باشه حتما اما هنوز چیزی نگرفتم فقط یه سری وسایله که از کشورای مختلف براش اوردن که مامانم فعلا جمعشون کرده
خاله شکیبا
7 مرداد 90 0:28
عکسا هنریو خالت گرفته آوا جونم حالا بیا ببین چه عکسایی ازت بگیرم
نازی
9 مرداد 90 16:02
خداحفظتون کنه


مرسی عزیزم
يه دوست
19 شهریور 90 14:17
بچه ات وقتي بزرگ بشه كلي خجالت مي كشه كه مامانش عكس شكمش رو براي هزاران نامحرم در معرض نمايش قرارداده. منكه بجاي تو و شوهرت خجالت زده شدم.


دوست عزیزاولا که من عکس شکمم رو نمی خوام بذارم عکسای کامله با لباس!! ثانیا اگر سواد دارید خدایی نکرده نوشتم با رمز میذارم که فقط کسایی که خانوم هستن یا خود دخترم بتونه بعداً تو وبلاگش داشته باشه
ثالثا شما از اینکه واسه کسای دیگه تعیین تکلیف می کنید خجالت زده بشید لطفاً