آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

آوای دلنشین

اولین ابراز وجود تو برای بابا شهاب

1390/4/18 11:52
نویسنده : مدیر
1,281 بازدید
اشتراک گذاری

واااااااااای دخملکم نمی دونی که دو شب پیش واسه بابایی چه ابراز وجودی کردی

ساعت 3-4 نصف شب بود من رفتم دستشویی و اومدم و کنار بابایی دراز کشیدم بابا شهابم بیدار شده بود حالمو پرسید من گفتم خوبم یهو دیدم تو شدیداً داری تکون می خوری سریع به بابایی گفتم دستتو بذار داره تکون می خوره و اونم دستشو گذاشت و تکونای تو رو حس کرد واااااااااااای نمی دونی که چه خر کیفی شده بود آخه خیلی تکونای شدیدی می خوردی و قشنگ محسوس بود منم کلللللی با تکونات حال کردم

هروقت که از این دوران سخت بارداری خسته میشم تو با تکونات بهم انرژی میدی

ممنونم ازت عزیزم

بووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ماهان عشق ماشین
20 تیر 90 0:45
خدا رو شکر که رو به راهید.ایشالا به سلامتی و شادی کوچولوتون رو در آغوش بگیرین.
یاسمن(مامان رادین)
29 تیر 90 14:25
عزیزم ایشالا همیشه سلامت باشین.
مامان رادین
29 تیر 90 14:26
ایشالا همیشه سلامت و شاد باشین.
مریم مامان پینگیل
29 تیر 90 15:40
سلام میگم فکر نمیکنید این اصطلاحاتبرا ی نی خوب نیستن خر کیف یعنی چی؟



ای بابا مریم جوون زیاد سخت نگیر از خودمونه
تازه وقتی اینا رو می خونه که دیگه نی نی نیست
مامی مائده
3 مرداد 90 20:49
ای جاااااااااااااااااااانم مریم چه گیرایی میدیاااااااااااااا