آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

آوای دلنشین

صفحه فیسبوک تو و انتخاب اسمت

1390/7/12 15:30
نویسنده : مدیر
2,883 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم

چند وقته برات ننوشتم آخه به خاطر تو استراحت مطلقم الانم دارم خوابیده تایپ می کنم

یه چیزی بهت بگم؟ مطمئنم که تو جوونترین عضو فیس بوکی آره عزیزم درست شنیدی خاله شمیم هنوز تو به دنیا نیومدی برات یک پروفایل تو فیس بوک درست کرده و یک ایمیل یاهو به اسم آوا متوسل آره عزیزمفعلا توی نظرسنجی فیس بوکی آوا بیشترین رأی رو آورده منم این اسم رو خیلی دوست دارم هم سادس هم قشنگ و شیکه تا ببینیم چی پیش میاد

اینم عکس صفخه فیس بوکته

 

دوست داری نتایج نظرسنجی در مورد اسمت تو فیس بوک رو ببینی؟

فردا حنا بندون نعیمه است و پسون فردا هم عروسی سعید و نعیمه من می خوام برم اما خیلی نگران تو هستم امیدواررم دختر خوبی باشی و سفت و سخت سرجات بمونی

برای دیدن روی ماهت روز شماری می کنم عزیزم

بوووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فریده مامان تانیا
30 مرداد 90 12:09
این دیگه نوبره والا ماشاالله هنوز به دنیا نیومده اینقدر عزیزه به دنیا بیاد دیگه خیلی عزیز میشه اوا اسمه قشنگیه.خدا مراقب جفتشون باش امین


ممنونم