آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

آوای دلنشین

چیدن سیسمونی

1390/7/7 8:31
نویسنده : مدیر
2,363 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلمقلب

خوبی؟ خوشی؟ تو شیکم مامان بهت خوش میگذره فسقلی مامان؟؟؟نیشخند ظاهراً که خوش میگذره که اینقدر شیطونی می کنی و بالا پایین می پریخیال باطل

دیروز بابایی دستشو گذاشته بود رو شکمم اینقدر براش بالا پایین پریدی و لگد زدی که کلللللللللللللی کیف کرده بود و قربون صدقت میرفتماچ

دیروز عصر همه خاله ها و دخترخاله ها اومدن خونمون تا اتاق تو رو بچینن و ببینیم که کم و کسری اگه هست بریم برات بگیریم. وااااااااای خیلی حال داد همه چیزتو چیدیم کلی اتاقت خوشگل تر شده اما پرده ات هنوز نرسیده ناراحت همش دارم بهشون زنگ میزنن ظاهراً تو گمرک مونده می ترسم به موقع نرسه اگه تا وسط مهر نرسه دیگه احتمالا میرم جنس حریرش رو برات سفارش میدم چون اون جنسو موجود دارن اما من دوست داشتم پارچه ای باشه. نمی دونم چرا همش دلم شور میزنه نکنه تو زودتر از موعد به دنیا بیای و من هنوز کاراتو کامل نکرده باشماسترس

اما تو نگران نباش خوشگلم بالاخره اتاقتو و وسایلت رو تا روز اومدنت آماده می کنیمقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان مریمی
6 مهر 90 11:36
مبارک باشه ولی پس عکساش کو؟؟؟؟؟؟


آخه هنوز یه چیزاییش ناقصه پرده هم که نداره کامل بشه عکس میذارم عزیزم
سمن
6 مهر 90 17:51
منم عکس می خوام!


بابا مهلت بدید خوب
مامان ثمين
7 مهر 90 10:54
مبارك باشه عزيزم.ان شاا... چيدن جهيزيش.


مرسی عزیزم
مامی مائده
8 مهر 90 0:56
نگران نباش عزیزم ایشالا به موقع به همه کارات میرسی
مامی
9 مهر 90 12:10
ایشالا نی نیت به سلامتی و به موقع بدنیابیاد عزیزم ایشالا چیدن جهیزیش


ممنون
مامان مریمی
11 مهر 90 14:09
ما همچنان منتظر عکسیماااااااااااااا


باور کن هنوز آماده نیست همه چیش
ان شا ا... از روز شنبه میرم دنبال کاراش تمومش می کنم
مهلا
13 مهر 90 9:29
سلام خانم خوشکل صفوراجان به خودت نگیریا به اون نی نی نازت بودم الهی جهازت بچینیم نگران نباش مامانی وسایلش هم می چینی ویه دنیا ذوق می کنی می خوای بیام کمک خودت که می دونی ما دوتاهستیم


مرسی عزیزم