آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

آوای دلنشین

عکس سونوی پایان 31 هفتگی

1390/7/3 15:49
نویسنده : مدیر
1,694 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان خوبی؟؟؟؟بغلقلب

ببخشید که این چند روز نتونستم بیام و برات بنویسم آخه اصلا فرصت نشدناراحت

سه شنبه 29 شهریور بالاخره وقت سونوگرافیمون بود من با کلی استرس رفتم اونجا بابایی هم اون روزو مرخصی گرفته بود تا بیاد و تو رو ببینه دوتایی کلللللی دلمون تنگ شده بود که قیافه ماهتو ببینیمنیشخند اما از یه طرفم همش استرس داشتیم نکنه سونوی سه بعدی برات ضرر داشته باشه نگران

خلاصه با هزار سلام و صلوات رفتیم اونجا و من به خانم منشی گفتم دکترم برام سه بعدی داده و من هفته 32 هستم و یه بار هم سه بعدی دادم می ترسم برای بچم ضرر داشته باشه اگه میشه نسخه ام رو به آقای دکتر فرزانه نشون بدید اگر چیزهایی که خانوم دکتر خواسته چک بشه تو سونوی دو بعدی هم معلوم میشه من دوبعدی بدم که خدا رو شکر نسخه رو به آقای دکتر نشون داد و گفت مشکلی نیست می تونی دو بعدی مام کلللللللللللی خوشحال شدیمنیشخندهورا و خیالمون راحت شد اوه

خلاصه رفتیم تو و بابا شهابم اومد تا ازت با دوربینمون فیلم بگیره آقای دکتر همه چیزو چک کرد و خدا رو شکر گفت هیچ مشکلی نیست لبخند من ازش پرسیدم پاهاش هنوز پایینه گفت نه برگشته و من کللللللی خوشحال شدمهوراتو سونو زده آخر هفته 31 هستی و وزنت هم 1694 گرمه که فکر کنم خوب باشهنیشخند

آخرشم چند ثانیه زد رو سه بعدی که فقط ما قیافه ماهت رو ببینیم دخملم بغل

از اون روز تا حالا روزی هزار بار من و بابایی عکست رو نگاه می کنیم از وقتی اونجا دیدمت انگار عشقم نسبت بهت هزاران برابر شده و همش قیافه ات رو تو ذهنم تصور می کنم و قربون صدقه ات میرمقلبماچ

اینم عکسایی که من از روی فیلم دوربین که بابایی ازت گرفته بود گرفتم تا بذارم تو وبلاگت:

 

پریشب مامان اینا از دبی اومدن و کللللللی وسایل خوشگل برات آوردن که به محض چیدن اتاقت عکساشو میذارم. امیدوارم که خوشت بیاد عزیزمقلب

وااااااااای این چند روزه فکر کنم خیلی بزرگ شدی و جات تنگ شده همش خودتو تو دل مامان میکشی و کش و قوس در می کنی یکهو می بینم که دو طرف شکمم با هم میپره بیرون خیییییییییییلی اینکارتو دوست دارم و وجودت رو بیشتر احساس می کنم من عاشق شیطنت کردنت تو شکم مامان هستم دلبندمبغلقلبماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان آترینا
3 مهر 90 11:05
خدا روشکر دخملی خوبه خوبه من منتظر دیدن عکسای خانم کوچولوم
یاسمن مامان رادین
3 مهر 90 11:16
وااااااااااااااااااااای.

الهی قربونش.چه نازه این دخملی مااااااااااااا.

هزار ماشاالله...............


قربونت یاسمن جوون
مامی مائده
3 مهر 90 11:23
خیلی نازه ماشالااااااااا
رومینا
3 مهر 90 11:31
صفورا جون چه دخمل نازی بوووووووووووووس
امیدوارم خدا واسطون حفظش کنه .


مرسی عزیزم
آنی
3 مهر 90 11:53
وای نازی چه ناز خوابیده....منم عکس سه بعدی از نینیم میخوام
مامان مریمی
3 مهر 90 12:02
چه پر عشوه
مامان ثمين
3 مهر 90 15:05
سلام مامان ني ني.خدا ني ني نازت رو برات حفظ كنه.


ممنون
سارا
3 مهر 90 15:23
نی نی خیلی نازی و خوشکل شبیه مامانتی منتظر عکسایی که تو بغل ململنتی هستیم


مرسی عزیزم
سمن
3 مهر 90 22:27
ای جان چه ناز خوابیده اون تو این آوا خوشگله. ای دختر آبان زودی خاله منتظر دیدن روی ماهت از نزدیکه


مرسی سمن جوون آوا هم منتظره زودی بیاد بقل خاله
باران اردیبهشت
4 مهر 90 11:50
الهی نازی چه بانمکه چقدر هم خوش عکسه خدا رو شکر که همه چیز سالمه