آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

آوای دلنشین

اسم قشنگ تو

1390/1/24 16:24
نویسنده : مدیر
1,820 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی دوست داشتنی من، با اینکه هنوز خیلی زوده که جنسیتت معلوم بشه اما مامانت عجله داره که هرچی زودتر برات یه اسم قشنگ پیدا کنه

هر روز سر کار موقع هایی که بیکار میشم میرم و تو سایت های مختلف دنبال اسم های قشنگ میگردم

چون جنسیتت هنوز معلوم نیست، مجبورم که هم اسم دخترا رو ببینم  هم پسرا رو.  توی یک ستون اسمای دختر رو که به نظرم قشنگه با معنیش می نویسم و تو یک ستون هم اسمای پسر رو، تا وقتی جنسیتت معلوم شد بتونیم یه اسم قشنگ با بابا شهاب واست پیدا کنیم

من روی اسم خیلی حساسم. دوست دارم اسمی که برای گل کوچولوم انتخاب می کنم هم ایرانی باشه هم قشنگ و خوش آهنگ باشه و هم معنیش خوب باشه واسه همین از حالا دارم روش کار می کنم فکر کنم دیگه خیلی دارم عجله می کنم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زينب عشق مامان و بابا
24 فروردین 90 16:30
اميدوارم كه ني ني تون سالم و سلامت بياد پيشتون و حسابي سرتون رو گرم كنه


یه دنیا ممنون
مامان ماهان
25 فروردین 90 8:34
الهی به سلامتی و شادی
لیلا
3 خرداد 90 15:37
عزیزم میخوای این وظیفه رو بسپار به من


حتماً ازت کمک می گیرم
SaYa
12 شهریور 92 14:41
عزیزم اونروزا چقدر زود گذشت
الان یه آوای خوشگل و مهربون کنار همه ما
و این حاصل مهربونیه خودته گل من


فدات شم لطف داری گلم