آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه سن داره

آوای دلنشین

هفته 28 - ایام شبهای قدر

1390/6/1 13:45
نویسنده : مدیر
1,205 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانقلب

خوبی دختر گلم؟؟؟ الان ما توی هفته 28 هستیم و تو دیگه کلی برای خودت خانمی شدی و بزرگ شدی تو سایت خوندم که تا حالا مژه درآوردی چشماتو می تونی باز و بسته کنی و نسبت به تابش نور شدید به رحم عکس العمل نشون میدی. دستگاه تنفسیت تقریباً کامل شده و بیرون رحم هم می تونی نفس بکشی. لایه های چربی بدنت در حال شکل گیریه وااااااای می بینی دیگه حسابی بزرگ و کامل شدی ماچبغل

الان ما تو ایام شبهای پربرکت قدر هستیم به خاطر وجود تو من نتونستم امسال برای شبهای احیا جایی برم ولی امیدوارم خدا دعاهامو مستجاب کنه و یه نی نی سالم بهم هدیه کنه

من شبا خیلی سعی می کنم به پهلو بخوابم اما خیییییلی کمردرد می شم و خود به خود طاق باز میشم البته دکتر بهم گفته فعلا تا مهرماه موردی نداره اما من خودم می خوام رعایت کنم نکنه یه وقت تو اذیت بشی دیشب بابا شهاب سه بار بیدارم کرد و گفت طاق باز خوابیدی درست بخواب دخملم اذیت نشه خنده اونم نگرانته چشمک

دیشب افطاری مامان حسین آقا شوهر خاله سمیرا دعوتمون کرده بود، یه خانمی اونجا یه بچه چند ماهه داشته واااااااااااای از اول تا آخر مهمونی گریه کرد بغل همه، دختره به من می گفت حسابی استراحت کن که الان وقت خوشیته بچه بیاد دیگه آرامش و خواب نداری زبان

البته به هر حال ما پی همه این چیزا رو به تنمون مالیدیم دیگه، اما امیدوارم تو بچه آروم و صبوری باشی و مامانی رو خیلی اذیت نکنی عزیزکم قلب

دیشب خاله شمیم هر دو دقیقه یه بار می گفت پس چرا بچه ات به دنیا نمیاد، اگه به دنیا بیاد میدیش بغل من؟ نکنه بزنی زیر حرفت, موقع بیرون رفتنا من آمادش می کنم، براش پرستار نگیر من نگهش میدارم، من هر روز از مدرسه با سرویس میام خونتون پیشش و ....  نیشخند خلاصه خیلی برای اومدنت بی تابی می کنه عزیزم. خاله شمیم خیییییییییییلی با محبته و دوست داره و تو هم اگه به دنیا بیای حتماً دوسش خواهی داشت قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهدیه
1 شهریور 90 13:46
انشاالله دعای همه به خصوص شما براورده بشه
مامی مائده
2 شهریور 90 0:08
پرنیای منم یه خاله داره مثل خاله شمیم اسمش عارفه اس. اونم کلی ذوق دخملی رو میکنه بی صبرانه منتظره تا بیاد
یاسمن مامان رادین
3 شهریور 90 0:21
ایشالا دختر گلت صحیح و سالم بیاد توی بغلت.

برای ما هم دعا کن دوست خوبم


حتماً عزیزم تو هم برای ما دعا کن