آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

آوای دلنشین

بی تابی

1390/6/3 23:20
نویسنده : مدیر
1,956 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل خاله چند وقتی بود چیزی واست ننوشته بودمگریه

ببخشید عزیز دلم

نمی دونم مامانت چرا هی  میگه پرستار بگیریم واستعصبانی

من دوست دارم تو ، تو ناز و نعمت بزرگ شی.

تازه قربونت برم خونتون تو لنگری مدرسه ی منم تو لنگریدلقک

هر وقت از مدرسه بیام به سرویسم می گم منو بیاره پیشه تو.خنده

بابات هی میگه بنویس بنویس... منم نمی دونستم چی بگمخیال باطل

به دنیا امدی نیای دفتر کتابامو خط خطی کنیناراحت

ولی چون خیلیییییییی دوست دارم هر چقدر می خوای خط خطی کنقلبماچ

دوست دارممممممممممممممممممم

زود زود میام پیشت کلی بوسماچماچماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان صفورا
5 شهریور 90 8:20
الههههیییییییی من قربون تو خاله با احساس بشم
خاله شمیم
8 شهریور 90 2:23
حالا لازم نیست قربونم بری تو فقط بزار نی نی رو ناز کنم خودش خیلیه