آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه سن داره

آوای دلنشین

دیدن تکونای تو - بیدار کردن من واسه نماز صبح

1390/6/12 11:22
نویسنده : مدیر
1,505 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااام دخمل شیطون من

وای که چه حالی میده این چند روزه تکونات کلللللللی فرق کرده و خیلی شدیدتر و واضح تر شده دیگه کلی بزرگ شدی و به قول خاله سمن واسه خودت خانمی شدی عزیزم بغلقلب

دیروز برای اولین بار به طور واضح وقتی تکون خوردی از روی لباس حرکتتو دیدم وااااااااااااای نمی دونی که چقدر حال داد و چققققققققدر قربون صدقت رفتم ماچماچماچ دیروز که دیگه کولاک کردی اینقدر وول وول خوردی تو شکم مامان فکر کنم دیگه خودتم واسه اینکه پا به دنیای ما بذاری داری بی تابی می کنی آوا کوچولوی من خیال باطل

اما مسئله جالب تر اینه که من که هر روز واسه نماز صبح سر یه ساعت به خصوصی بیدار میشم تو هم همون موقع بیدار میشی و شروع می کنی به تکون خوردن، امروز صبح حدودای همون ساعت بود که اینقدر لگد زدی و تکون خوردی که منو از خواب بیدار کردی وقتی ساعتو نگاه کردم دیدم وقت نمازه فهمیدم که با لگدات می خواستی منو واسه نماز بیدار کنی قهقهه الهههههههههههی من قربونت بشم که اینقدر دختر باخدایی هستی چشمک

چند روز پیش رفته بودم پیش خانوم دکتر، واسه آخر شهریور دوباره بهم سونوی سه بعدی داده!!! گفت به خاطر سابقه خانوادگی که دارین نگران

اما من با اینکه خیییییییییییییلی مشتاقم که روی ماهت رو دوباره ببینم اما می ترسم دوباره برم سه بعدی چون میگن واسه جنین ضرر داره ناراحت

حالا همش موندم چیکار کنم می ترسم بگم نمیرم بعد دکتر باهام لج بشه یا اینکه خدایی نکرده بعداً اتفاقی بیوفته بگه دیدید گفتم برو سه بعدی نگران

دوراهی خیلی بدیه عزیزم تو با دستای کوچیکت پیش خدا دعا کن راه درست رو خودش پیش پام بذاره افسوس

می بوووووووووووووووووووووووووسمت ماچماچماچ و عاشقتم قلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

یاسمن مامان رادین
12 شهریور 90 14:54
چه دختر نازی که مامانشو برای نماز بیدار میکنه.
مثل مامانش خانومه

اگر دکترت تشخیص داده برو گلم......

ایشالا که خیره


مرسی یاسمن جوون
مامان مریمی
13 شهریور 90 10:39
مروارید جون... اگه دکتر گفته برو. که بعدا پشیمونی بار نیاد خانم


باشه توکل به خدا میرم
سحرناز
13 شهریور 90 12:22
صفورا جون این فرشته های خدا هر روز ما رو برای نماز صبح بیدار می کنن برای من هم جالب است. خدا خودش نی نی نازت رو حفظ کنه


ممنون خانم گل
مامي مائده
13 شهریور 90 17:53
برو سونو عزيزم ايشالا كه اولا مشكلي نباشه و دوما خطري واسه دخملي نداشته باشه


مرسی عزیزم
فریده مامان تانیا
15 شهریور 90 12:59
به وبلاگ منم سر بزن
باران اردیبهشت
16 شهریور 90 11:30
مامان مهربون انشاالله که همه چیز به خیر و خوشی سپری میشه .به دکترت اعتماد کن.نگران هم نباش که از همه چیز بد تره


مرسی گلم
آسمونی ها
12 مهر 90 16:50
خیلی از وبلاگتون خوشم اومد. با تبادل لینک موافقید؟