آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه سن داره

آوای دلنشین

آتلیه عکاسی

1390/6/19 13:33
نویسنده : مدیر
2,222 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شهبانوی منقلب

خوبی؟؟؟ جات راحته؟؟؟ بدخواه مدخواه داشتی به خودم بگو هاااااازبانچشمک

وااااااااااااای دیروز با بابایی رفتیم آتلیه و سه تایی یعنی من و تو و بابا شهاب کللللللللللی عکسای فشنی گرفتیم فکر کنم خیلی عکسامون خوشگل بشه حالا آماده که شد با رمز میذارم تو وبلاگت.

تخت و کمدتم که پریروز آوردن تشویق چند تا از استیکراتم زدیم و قابتم نصب کردیم و فرش رو هم انداختیم وای وای باید بیای و اتاقت رو ببینی که چقدر ماه شده آدم دلش نمیاد ازش بیاد بیرون امیدوارم که تو هم خوشت بیاد دلبندمهوراقلب

بی صبرانه منتظر ورودتیم دختر نازم

حالا اینقدر من و بابایی قربون صدقت میریم لوس نشی یه وقتا من دختر لوس دوست ندارم نیشخند

بوووووووووسماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فریده مامان تانیا
20 شهریور 90 10:15
سلام عزیزم عکس اتاق نی نی رو بذار ببینیم.انشاالله نی نی شما هم مثل من سالم به دنیا بیاد
مامی مائده
20 شهریور 90 18:17
چه کار قشنگی کردین منتظر دیدن عکساتون هستیم
فریده مامان تانیا
22 شهریور 90 11:42
خوبه خودتون هنوز عکس اتاق نذاشتین


آخه برای من هنوز اتاقش آماده نیست اما شما که نی نی تون به دنیا اومده