آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

آوای دلنشین

دیدن روی ماهت تو خواب

1390/7/29 12:53
نویسنده : مدیر
2,095 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیییییییییییزمبغلماچ

وای وای نمی دونی که چه حس خوبی دارم امروز خیال باطلفرشته آخه دیشب روی ماهت رو تو خواب دیدمهورا

وااااااااااای که چه لذتی داشت بغل کردنت قیافت خیلی شبیه عکسای سونوگرافیت بود من هی سرتو میذاشتم رو شونم هی دوباره میووردمت جلو و نگات می کردم و قربون صدقه ات می رفتمماچقلب نمی تونی تصور کنی که چققققققققققدر دوست دارم و با دیدنت عشقم نسبت بهت چند برابر شده بودقلبقلبقلب

همه دوستام تو کلوب نی نی سایت یکی یکی دارن زایمان می کنن خیلیاشون زودتر از موعد مقرر!! منم دیگه هر روز آمادگیشو دارم که تو بیای تو بغلمبغل

یعنی میشه به این زودیا منم تو رو بغلت کنم و قربون صدقت برمخیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

یاسمن مامان رادین
30 مهر 90 10:08
چه خواب خوبی.زودتر آوا جونو دیدی

ایشالا هر وقت صلاح خداست به سلامتی،آوا جونمون دنیا بیاد عزیزم.


مرسی گلم
مامان ترنم کوچولو
30 مهر 90 14:11
سلام عزیزم.منم مثل شما منتظر یه فرشته کوچولو ام.ما هم امروز 37 هفته مون تموم میشه.وبلاگ زیبایی دارین.خوشحال میشیم به ما سر بزنید.با اجازتون من لینکتون کردم.
خانمی
30 مهر 90 20:18
ایشالا نی نیت سر موقع صحیح و سالم بیاد بغلت...منو هم سر زایمانت حتما دعا کن باشه؟؟


مرسی حتما عزیزم
سمن
30 مهر 90 21:30
آوا خانم کی می آیی تو پس؟ همه منتظرتن که
مامی مائده
2 آبان 90 20:14
چرا نشه خانمی ایشالا به موقع اش میاد تو بغلت


نمی دونم مائده جوون حسه دیگه احساس می کنم زودتر بیاد