آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

آوای دلنشین

عید غدیر و تولد دختر خوشگل ما...

1390/8/2 11:34
نویسنده : مدیر
2,108 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااام دختر کوچولوی مامان قلبماچ

پریروز وقت دکتر داشتیم ساعت 8:30 شب و کلللللللللی معطلمون کرد ساعت 1 شب از دکتر اومدیم بیرونناراحت  اما عوضش بالاخره تاریخ دقیق زایمانم رو بهم داد 24 آبان و روز عید غدیر هورا

تو توی روز مبارکی پا به این دنیا میذاری و امیدوارم واقعاً از پیروان واقعی صاحب این روز حضرت امیرالمومنین باشی دخترمقلب امیدوارم دختر صبوری باشی و تا اون روز صبر کنی و برای بیرون اومدن عجله نکنی خیال باطل آخه یه مقداری دیر بهم وقت داده می خواسته حسابی تپلی بشی بعد به دنیا بیای نیشخند

بهم گفت به خاطر گروه خونی من و بابایی احتمال اینکه زردی بگیری زیاده و من خیلی نگران شدم نگران باید از امروز همش چیزای سرد بخورم و گرمی کمتر بخورم که ان شا ا... این اتفاق نیوفته ناراحت دوست ندارم بعد از اینهمه انتظاری که برای ورودت کشیدم تازه مجبور بشم چند روز به خاطر زردی تو بیمارستان نگهت دارن گریه

این دو روزه خیلی ووروجک شدی و همش تو شکم مامان بالا پایین می پری می ترسم آخرش این کیسه آب منو پاره کنی و زودتر به دنیا بیای چشم

اما مطمئنم وقتی به دنیا اومدی دلم واسه این شیطونیات تو شکم مامان تنگ میشه دلبرکم ماچ

دیروز رفته بودم عکسای آتلیه رو بگیرم از صبحش همش وول ول خوردی اونجام که بودم و داشتم با خانومه صحبت می کردم یهو یک تکونی خوردی که زنه دید و گفت ااااا تکون خورد گفتم آره از صبح همش داره شیطونی می کنه خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان ثمين
2 آبان 90 12:39
سلام.ان شاا... ني ني نازتون همون روز بزرگ به دنيا بياد.التماس دعاي فراوون.ما رو فراموش نكن.اين روزها رو قدر بدون.


مرسی عزیزم حتماً
مامان محیا
2 آبان 90 13:04
محیا هم قرار بود عید غدیر بدنیا بیاد اما بین قربون و غدیر شد...ایشاله هرچی خیره..


امیدوارم من دخترم سر وقت بیاد
مامی مائده
2 آبان 90 20:13
نه صفورا جون ایشالا که دخترت هیچ مشکلی نداره و با همدیگه صحیح و سلامت برمیگردین خونه. راستی مگه گروه خونی تو و همسرت چیه؟؟


من O هستم همسرم A خیلی نگرانم
یاسمن مامان رادین
2 آبان 90 22:55
ایشالا به سلامتی و خیر باشه عزیزم. روز بزرگیه اما بازم هرچی صلاح خداست
مامان آرنیکا
3 آبان 90 11:26
به به به سلامتی ، چه روز خوب و خجسته ای احسنت به آوای خوش قدم
مامان ترنم کوچولو
3 آبان 90 13:02
سلام عزیزم.به سلامتی.نی نی منم وقتش 21 ام میلاد امام هادی یه .اما من که فکر میکنم عجول باشه.انشالله هر چی خیره همون بشه برا همه مامانا و نی نی های گلشون.خیلی مواظب خودت باش


به سلامتی به دنیا بیاد ان شا ا...
خانمی
3 آبان 90 17:06
به سلامتی عزیزم...چه روز خوبی..ایشالا که سر وقتش به دنیا بیاد..مواظب خودت باش..دعا یادت نره


مرسی عزیزم حتماً
مامان ریحانا
4 آبان 90 12:32
ایشالا به سلامتی بدنیا بیاد
عرق کاسنی بخور خیلی خوبه واسه زردی ایشالا که زردیش پایین باشه و نخوای بستری کنی اگر هم بالا بود دستگاه فتو تراپی رو از بیرون کرایه بگیر و پیش خودت باشه بهتره توی بیمارستان باشه خیلی اذیت میشی


ممنون عزیزم از راهنماییت
فریده مامان تانیا
4 آبان 90 16:41
صفورا جون بالاخره عکس اتاق رو گذاشتم بعد از مدتی عذاب به وبم سر بزن و نظر بده
مامان ثمين
4 آبان 90 17:02
سلام.مامان ني ني .گروه خوني من هم o بود و از همسرم A.با اجازه شما ثمين از روز سوم زرد شد البته بگذاشتيم بالا بره تا 13 بيشتر نشد.نياز به بستري هم نداشت توي خونه چند روزي زير دستگاه بود.اما زردي اومد پايين ولي تا 60 روزگي سفيدي چشماش زرد بود درست وارد 61 روزگي كه شد بچمون سفيد شد.دكتر گفت به خنكي خوردن هم نيست به گروه خونتونه.حالا شما هم اصلا نگران نباش از حالا بيشتر به خودت برس و غذاهاي مقوي بخور.بچه توي ماه اخر خوب وزن ميگيره.
مریم مامان پندار
4 آبان 90 20:21
عزیزم چه خوش قدمه که توی روز عزیز دنیا میاد
خنکی زیاد بخور صفورا کاسنی شیر خشت .... الهی که مشکلی پیش نیاد البته یکم زردی رو همه نی نی ها دارن ولی من پندارو بستری نکردم یه قطره بود دکی داد باتوجه به وزن نی نی دز مشخصی داره دو روز خورد خوب شد پنداراسمش هم بیلی ناستر بود

ممنون از راهنماییت مریم جوون
آسمون ی ها
5 آبان 90 12:40
سلام صفورا جون
ایشالله آوا خانوم عجله نمیکنه و به موقع میاد. اما اگه عجله هم کرد اشکالی نداره چون کلا اون ایام ایام مبارکیه.
و بابت زردی آوا جون (البته خدا نکنه زردی بگیره) مشکل با یه دونه انار حل میشه. برادر زاده من زردی داشت، یه بنده خدایی به ما گفت یه دونه انار توی دهن بچه بترکونید، خوب میشه. مامان منم یواشکی این کار کرد. باورت نمشه اگه بهت بگم زردی بچه به چه سرعتی پایین اومد و کارش به دکتر و بستری هم نکشید. نگران نباش. گاهی اوقات درمان های مادربزرگ ها بیشتر از داروهای دکترها کارسازه. باید یهشون اعتماد کنی.


ممنون عزیزم از راهنماییت
مامان ترنم کوچولو
5 آبان 90 13:10
سلام گلم.آپم به ما سر بزن.
مامان ترنم کوچولو
8 آبان 90 11:10
سلام گلم.کم پیدا شدی؟نکنه نی نی اومده؟ ما رو بی خبر نذار.منتظرتیم
مامان آرزو
9 آبان 90 20:13
ایشاا... به سلامتی صفورا جون کم پیدایی تئ کلوب خانم