آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

آوای دلنشین

تولد خاله سمیرا و اولین مسافرت قم

1390/10/23 23:48
نویسنده : مدیر
2,672 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم قلب

پریروز تولد خاله سمیرا بود. تو خیلی خوشمل شده بودی اما قبل از تولد خوابت میومد داشتم می خوابوندمت که بابایی از سرکار اومد و چون دلش خیلی برات تنگ شده بود نذاشت بخوابی و گفت خودش بعداً می خوابونتت اما تو بدخواب شدی و تا آخر شب کلی اذیت کردی همشم تقصیر باباییه آخ

اینم عکس تولد:

این دو تا عکسم وقتی تو خواب بودی گرفتیم خوب بد موقع خوابیدی دیگه زبان

دیروز هم بالاخره بعد از اصرارهای زیاد مامان جوون و بابا جوون قم تصمیم گرفتیم برای اولین بار ببریمت قم چون اونا خیلی دلشون برات تنگ شده بود و موقع روضه های خانوم هم بود.

تو ماشین که خیلی دختر خوبی بودی و همش خوابیدی.

تو روضه هم کلی واسه همه دلبری کردی و خندیدی خیلی خوش اخلاق بودی لبخند

البته شبش تا ساعت 4 صبح بیدار بودی چشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مهسا مامان مرسانا
28 دی 90 15:46
تولد خاله سمیرا مبارک یاشه.......اوا جون رو ببوس عزیزم.....پیش ما هم بیا...آپ کردم
ازاده مامانه هانا
30 دی 90 1:22
صفورا جونم همیشه به شادییییییییییییی دمت گرم خوب لاغر کردی مانکن شدی خوش ب حالت
نهير
2 بهمن 90 11:25
تولد خاله سميرا مبارك صفورا جون هميشه خيلي خوشگل شال ميبندي صفوراااااااا راستشو بگو تو اون عكس شكمتو كشيدي تو اگه نه من از حسودسي
خانمی
3 بهمن 90 10:24
خوش به حالت...هیکلت چه خوبه...من خیلی گامبالو شدم با اینکه 15 کیلو کم کردم ولی بازم چاقم و 13 کیلو اضافه وزن دارم
ناشناس
22 بهمن 90 15:46
سلام خسته نباشی وبلاگ قشنگی دارین ولی چند تا عکس از مامان هم میذاشتین قشنگ تر میشد باز هم خسته نباشی
رزیتا
18 اسفند 90 0:59
چقد بهم میاین...... چقد نازی خانومی...خوش بحالتون مهمونیاتون همه جوونین...
شغل شما و همسرتون چیه؟