آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

آوای دلنشین

اولین استخر و کارهای جدید تو

1390/10/28 10:51
نویسنده : مدیر
2,462 بازدید
اشتراک گذاری

وااااااااااااای عزیزم دیروز تو رو برای اولین بار بردم استخر نمی دونی که با اون مایه دوتیکه ات و اون حوله ربدوشامیت جقققققققققدر خوردنی شده بودی بغل

آره عزیزم دیروز تو دو ماه و 11 روزت بود و قرار بود با چند تا از بچه ها بریم استخر خونه خاله مریم وقتی بابایی از سرکار اومد من و تو ماشینو برداشتیم و رفتیم دنبال خاله شمیم و رفتیم استخر نیشخند

راستی این اولین باری بود که من و تو با هم تنهایی سوار ماشین شدیم مژه خوبه حالا که یاد گرفتم تو رو تنهایی ببرم بیرون و رانندگی کنم بیشتر با هم میریم گشت و گذار هوراااااااااااا هورا

بعد استخرم خونه خاله مریم شام خوردیم و برگشتیم خونه.

تو استخر خییییییلی دختر خوب و خوش اخلاقی بودی و با تعجب دور و برت رو نگاه می کردی فکر کنم تو هم مثل مامان عاشق استخر بشی کوچولوی دوست داشتنی من ماچقلب

اینم چند تا عکس از دیروز:

حالا چندتا از کارای جدید تو رو بگم.

وقتی باهات حرف میزنیم از خودت یه صداهایی در میاری قشنگ معلومه که تو هم می خوای حرف بزنی.

وقتی اسباب بازی صدا دارتو به دسته کریرت آویزون می کنم تلاش می کنی بگیریش البته هنوز نمی تونی درست این کارو انجام بدی اما دستت که بهش می خوره صدا می کنه کلی ذوق می کنی.

وقتایی که خوابیدی داری با خودت بازی می کنی تا من از جلوت رد میشم با چشم و کلت منو دنبال می کنی و اگه بهت توجه نکنم شروع می کنی به نغ نغ و گریه و خودتو واسه مامان لوس می کنی.

یاد گرفتی بالا تنت رو بلند می کنی و دلت می خواد از جات بلند بشی خنده

دیگه کاملاً می تونی تلویزیون ببینی زبان

دوست داری هرچیزی که به دهنت میرسه رو بخوری وقتی بغلت می کنیم شونه هامونو می خوری حتی یه وقتایی کله اتو می چرخونی و می خوای صورتمونم بخوری خیییییییییییلی بانمک میشی وقتی این کارو می کنی.

دهنت خیلی سفت شده و با اینکه دندون نداری هنوز اما گاهی یه گازایی از سینه ام موقع شیر خوردن میگیری که دادم میره هوا زبان

خیلی بچه خوب و آرومی هستی و وقتایی که مشکلی نداری برای خودت بازی می کنی اما من تا یکم میرم کارامو بکنم دلم برات تنگ میشه و یکم میاد باهات حرف میزنم و تو هم کلی بهم می خندی حس می کنم دقیقه به دقیقه این دوران رو باید قدرشو بدونم و ازش استفاده کنم تا بعداً حسرتشو نخورم لبخند

اینم یه عکس دیگه از تو با سوئیشرتت:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان یاس
28 دی 90 16:20
سلام به مامان خوب با نی نی قند عسلش من مامان یاس هستم نی نی ندارم ولی دعا کنید توفیق پیدا کنم نی نی هم مثل نی نی شما شیرین داشته باشم. خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم من شما را لینک میکنم شما هم منو لینک کنید و بیایین به این خانه تازه تاسیس ما سربزنید.من وبابا حسن تازه عروسی کردیم و عاشقانه داریم زندگی میکنیم که یه هو دیدیدم این دنیای نی نی ها برای ماهم هست پس اومدیم بلاخره با شما خانم گل آشنا شدم با نی نی مربایی تون خوشحال میشم اومدید نظر بدید و توی بحث ها وحرفهای ما هم شریک بشید من همیشه میام بهتون سرمیزنم ومطالبتون را میخونم. یاعلی www.ninivamaman.niniweblog.com
مامانی فری
28 دی 90 22:51
وای خدا چه نی نی قرتی دارین چه مایو دو تیکه ای پوشیده خیلیییییییییی ناز شده خدا حفظش کنه براتون اسپند یادت نره ازطرف مادر بزرگ مرسانا جون
مریم مامان هیراد
29 دی 90 15:57
افرین من بهت افتخار می کنم من اصلا بیرون نمیرم توی عکس تولد خودت کدوم از اون دو تا خانمی؟
مریم مامان پندار
29 دی 90 16:02
وای خدای من چه دخمل ناز ی خدایا ادم میخواد بخوردش
مریم مامان هیراد
29 دی 90 20:52
منم اگه پرستار پیدا کنم از خدامه
مامی مائده
29 دی 90 22:52
ای جوووووووونم چقده ناز شدی با این مایو معلومه در اینده شناگر ماهری میشیااااااا
مامان ثمين
29 دی 90 23:37
سلام.ني نيتون خيلي خيلي ناز شده .خيلي دوستون داريم.
ازاده مامانه هانا
30 دی 90 1:25
خلیییییییییییییییییییییی نازه خدا جوجرو بردی استخر خوش به حاله اوا با این مامانه اکتییییییییییو تو بزرگ شی چی میشی دختر
فریده مامان تانیا
30 دی 90 11:54
ماشاالله من حتی جرعت نمیکنم ببرمش بیرون چه برسه ببرمش استخر افرین به این دل و جرعت انشاالله اوا جون همیشه زیر سایه پدر و مادر گلش بزرگ بشه.با ارزوی سلامتی همیشگی.
مامان مریمی
1 بهمن 90 12:15
پس مثل هانا شیطون شدی خاله؟ الهی اون مایوی دو تیکه ات رو با خودت درسته قورت بدم
مهسا مامان مرسانا
1 بهمن 90 12:46
قرتی خانومممممممممممممممممممممممممممممممممممم تو بزرگ بشی چی میشی
خاله بهی
1 بهمن 90 17:06
قربونششششش بشم مننننننننن با اون بیکینی جیگرش ... بخورمت جیگرررررر
مامان ترنم کوچولو
2 بهمن 90 9:43
قربون این دختر ملوس.مامانی کم پیدا شدیا؟
نهير
2 بهمن 90 11:16
كنار آب شبيه پري دريايي شدي عزيز دوست داشتني
گلاره
2 بهمن 90 17:30
وای صفورا غش کردم عکسهای استخرش رو دیدم خیلی باحال بوددددددد
خانمی
3 بهمن 90 10:23
هههههههههه حوله ش چه خوشجله هههههههه خیلی با مزه س
نگار
19 بهمن 90 19:36
خیلی نازه.اگه منم تو اون استخر بودم دختونو می خوردمش.چخ جوری بردی استخر؟مگه میذارن؟حتما استخر شخصی هستش.اره؟


آره عزیزم استخر خونه خالم بوده