آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

آوای دلنشین

اولین حموم رفتن با مامان

1390/11/1 13:55
نویسنده : مدیر
5,377 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااام کوچولوی دوست داشتنی مامان قلب

پریروز (یعنی تو دو ماه و 13 روزگی) برای اولین بار تصمیم گرفتم که خودم با کمک بابایی ببرمت حموم نیشخند آخه تا حالا همش مامان جوون زحمت میکشید و میبردت حموم اما الان خیلی سرش شلوغه و مشغول خرید وسایل خونه خاله سمیراس واسه همین گفتم مزاحمش نشم.

بعد از کلی مشورت با خاله های نی نی سایتی و کمک گرفتن ازشون وقتی بابایی از سر کار اومد بردیمت حموم.

من اول رفتم و خودمو شستم بعد به بابایی گفتم تو رو بیاره لباساتو درآورد و دادت دست من وقتی آب ریختم رو بدنت کلی حال کردی بعدم شروع کردم به لیف زدنت و به بابایی گفتم خورد خورد روت آب بریزه که سردت نشه هیییییییچی جیک نزده بودی انگار خیلی هم خوشت اومده بود اینقدر ساکت بودی من نگران شدم و به بابایی گفتم ببین حالش خوبه و بعد نگات کردیم دیدیم چشاتو مثل چی باز کردی و اینور و اون ورو نگاه میکنی خنده

بعدشم سرتو شستم و آبت کشیدم و دادمت به بابا که حولتو بپیچه دورت بعدشم خودمو سریع آب کشیدمو و حولمو تنم کردم و اومدم بیرون که لباساتو تنت کنم باورم نمیشه اصلا جیکت در  نیومد حتی موقع لباس پوشیدن!!! چون همیشه موقع لباس پوشیدن خودتو می کشتی چشم

خلاصه اینقدر حال کردم که گفتم دیگه هر روز می برمت حموم ههههههه نیشخند

اینم عکسای بعد از حمومت:

گل در اومد از حموم سنبل دراومد از حموم

 

دیروز عمه زهره خونشون روضه داشت مامان جوون اینا اومدن دنبال من و تو و ما هم باهاشون رفتیم کرج

اینم عکسای تو وقتی آماده شده بودی برای رفتن:

 

البته فکر کنم لباست خیلی مناسب نباشه برای روضه زبان

خوب چیکار کنم تو که لباس مشکی نداری چشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان مریمی
1 بهمن 90 12:40
ههههههههههههه دیدی چه حالی میده حموم کردن این جوجوها
مامان مانی جون
1 بهمن 90 14:15
آفرییییییییییین دیگه یه مامان کاملی ها اوستا شدی من مانی جونو ده روزه حموم کردم
مامان ثمين
1 بهمن 90 15:03
سلام.هوا سرده خيلي مواظب آوا كوچولوي ما باش.
مامان كوچولو
1 بهمن 90 18:23
افرين صفورا جونمممم مامان موفق تازه پستت مورد اخلاقيم داشتا ماشالا خانوادگي حموم تشريف بردين ديگه هههههه شوخي كردمم گلم انشالا هميشه لحظه هات با گلت شاد شاد باشن
مامان ترنم کوچولو
2 بهمن 90 9:44
آفرین مامانی که بالاخره خودت گلتو حموم کردی.
نهير
2 بهمن 90 11:11
اين واسه اينكه تميز شدي اين واسه اينكه حموم گريه نكردي اين واسه خوشگليت اين واسه اينكه من خيليييييي دوست دارم
ازاده مامانه هانا
2 بهمن 90 19:14
صفورا جونم خوش به حالت من هنوز خودم هانارو حموم نکردم منم امتحان میکنم بوس واسه این دختره ملوس
خانمی
3 بهمن 90 10:19
آفرین به مامان شجاع من که میترسم دخترمو ببرم حموم ببوس اون دخمله خوشگل رو
مامی مائده
3 بهمن 90 23:01
خوش به حالت من که هنوز میترسم تنها ببرمش حموم چه خوش تیپه این دخملی
فاطمه
3 بهمن 90 23:16
ماشالله چه خانومی شدی عزیزمـــــ
مهسا مامان مرسانا
4 بهمن 90 1:00
(¯`•.•´¯) (¯`•.•´¯) *`•.¸(¯`•.•´¯)¸.•´ ¤ º° ¤`•.¸.•´ ¤ º° ¤ ! •.¸¸.•´¯`•.¸¸.☆♡ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ سلام دوست خوبم ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ خوشحـال میشم که وبم رو با قدم های سبزتون مـزین کنید ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ♥´¨) ¸.-´¸.-♥´¨) ¸.-♥¨) (¸.-´ (¸.-` ♥♥´¨) ♥.-´¯`-.- ♥☆(◕‿◕)♡☆•.¸¸.•´¯`•.¸¸.✿ *`•.¸(¯`•.•´¯)¸.•´ ♡ ♡ ¤ º° ¤`•.¸.•´ ¤ º° ¤
ماما آنیسا
5 بهمن 90 12:41
مریم مامان پندار
5 بهمن 90 23:16
سلام صفورا جون دیدی حمام دادن کاری نداره ترس هم نداره عافیت باشه عزیز خاله ناز نازی
مامان نیلای
6 بهمن 90 16:07
خیلیم لباسش ناز،تن نی نی لباس مشکی نکنی دلم میگیره
Romina
6 بهمن 90 21:23
azize delam afiaaat biam bokhoramet?
مامان ترنم کوچولو
7 بهمن 90 11:48
مامان ترنم کوچولو
8 بهمن 90 14:17
مامانی چند روزه نیستیمنتظرتیم
یاسمن مامان رادین
8 بهمن 90 16:36
یه عالمه و برای اوا جوونم
مریم مامان هیراد
8 بهمن 90 23:15
خوب کردی / بچه با مامان بیشتر حال می کنه / خودتم بیشتر لذت میبری/ وای خاله بخوردت خوش عکس
سلما
9 بهمن 90 12:09
مامان مریمی
10 بهمن 90 10:39
ما عکس می خوایم یالا... بیا وبلاگ هانا خاله جون
مهسا مامان مرسانا
11 بهمن 90 13:13
. ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام . . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.- . . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_, . . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_ . . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨` . . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بيا آپمو ببين .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸ '``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨ , . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’ . . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨ . . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯ . . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./ . … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\ . . . . . .l,/`/,.¸ . .با اين اسب بيا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`, . . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسي ..-“.:,-“’ . . . . . \;:./
مامان ترنم کوچولو
11 بهمن 90 14:09
سهیلا
13 بهمن 90 1:28
عافیت باشه خوشتیپ خاله
مهسا مامان مرسانا
14 بهمن 90 1:25
خانومی چرا اپ نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان ترنم کوچولو
14 بهمن 90 13:18
بازم اومدم آپ نبودیاومدین خبر بدین.آپیم با کلی عکس
سحرمامان آمیتیس
15 بهمن 90 15:29
عزیزززززززم عافیت باشه دخمله ناز.من که میترسم .صفوراجونم جقدرخوب لاغرکردی توی عکس های تولد دیدمت من که دارم میمیرم ازغصه