آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

آوای دلنشین

چهارماهگی

1390/12/18 15:15
نویسنده : مدیر
2,174 بازدید
اشتراک گذاری

دختر کوچولوی مامان با دو روز تأخیر چهارماهگیت مبااااااااارک هورابغل

عزیزم حالا دلیل تأخیرمم بهت میگم آخه این دو روز خیییییییلی اعصابم داغون بود میدونی چرا؟ چون تو این ماه فقط 200 گرم وزن اضافه کردی و این خییییییییییلی کمه گریهگریهگریه بس که شیطون و بازیگوش شدی و هرکارت میکنم شیر نمی خوری با اینکه خیلی شیرم زیاده اما تو روزا خیلی کم شیر می خوری ناراحت

حالا جریان این چند روز رو برات تعریف کنم.

پانزدهم اسفند بابایی که از سر کار اومد بردیمت دکتر برات چکاپ 4 ماهگی آقای دکتر اول که معاینه ات کرد گفت خیلی سالم و سرحالی اما بعد از اینکه وزنت کرد و با منحنی رشدت و وزن ماههای پیشت مقایسه کرد گفت این ماه اصلاً خوب وزن نگرفتی و کللللللللللی زد تو حال من افسوس

وزنت شده بود 6 کیلو قدت 65 و دور سرت 41.5 سانتی متر بود. ما شا ا... قدت بلنده و بالاتر از منحنیه نیشخند

خلاصه به آقای دکتر گفتم که شیرم زیاده اما تو نمی خوری آقای دکتر هم برات آزمایش ادرار نوشت و گفت شاید یه عفونت خفیف ادراری داری که باعث شده اشتهات کم بشه.

خلاصه من که اون شب بدجووری حالم بد بود و بابایی همش بهم دلداری میداد و میگفت نگران نباش چیزی نیست.

فردای اون روز هم که شانزدهم اسفند بود بابایی مرخصی گرفته بود که صبحی بریم واکسنتو بزنیم قبل از واکسن رفتیم آزمایشگاه بیمارستان فرمانیه که آزمایش ادرارتو بگیریم خانومه کیسه داد و گفت ببرید خونه نمونشو بگیرید بیارید اینجا اما ما اصرار کردیم که می خوایم همینجا بگیریم که مطمئن تر باشه هی گفت نمیشه و اینجا سخته  اما ما زیر بار نرفتیم خلاصه من بردمت اونجا بازت کردم و شستمت و کیسه رو بهت چسبوندیم اما واقعاً راست میگفت کار راحتی نبود نایلون اول که خراب شد چون من درست چسبشو باز نکرده بودم یکی دیگه رو امتحان کردیم خلاصه آخرش نشد که نشد و مجبور شدیم بریم.

بعدش رفتیم مرکز بهداشت شهرک قائم پیش همون خانوم مهربون همیشگی و خدا رو شکر این بار دیر نرسیدیم چشمک تو خوابت برده بود تو ماشین قطره فلج رو که بهت داد بیدار شدی و شروع کردی به گریه کردن اما واکس سه گانه رو که زد دیگه خیییییییلی گریه ات شدید شد نفست بالا نمیومد و صورتت خیس اشک شده بود دلم داشت برات کباب میشد سریع بعدش بغلت کردم و بعدشم آماده ات کردیم و رفتیم تو ماشین چون صبح زود بیدار شده بودی سریع تو ماشین خوابت برد و خونه هم که اومدیم 2 ساعتی رو خوابیدی اما مثل دفعه قبل با گریه بیدار شدی سریع برات کمپرس سرد گذاشتم تا دردت رو آروم کنه مثل دفعه قبل با جبغ گریه نمی کردی یه گریه آرومی بود اما مثل بارون گوله گوله اشک میریختی الهههههههی من بگردم برات مامان که اینقدر درد کشیدی بعدش پاهاتو بستم و خوابوندمت و دفعه های بعد که بیدار شدی دیگه درد نداشتی و کلی میخندیدی خیلی خوشحالم که اینبار خیلی زودتر دردت خوب شد و از واکسن دو ماهگی خیلی راحت تر بود در حالیکه خانومه میگفت دوز این یکی بیشتره.

یه خورده بعدش تب کردی و شب هم که خوابیدی یه چند باری با گریه بیدار شدی که فکر می کنم درد داشتی اما رویهم رفته به نظرم اینبار کمتر اذیت شدی.

دیروز اومدن دوربین هایی رو که من برای خونه گرفته بودم تا وقتی برات پرستار میگیرم خیالم راحت باشه نصب کردن و دم عیدی کککککککککل خونه رو به گند کشیدن و رفتن و فردا هم دایی جوون و زن دایی بابایی می خوان بیان دیدن تو و من الان به جای اینکه برم تمیزی کنم نشستم و دارم وبلاگ تو رو می نویسم زبان

یکم از کارات بگم واااااااای خیلی شیطون و شیرین و بازیگوش شدی دیگه دوست نداری دراز بکشی و همش خودتو تا کمر بلند می کنی حتی وقتی که دستتو بستیم نیشخند البته یه چند وقتی هست که دیگه من دستتو نمی بندم موقع خواب تا عادت کنی چون هوا داره گرم میشه و می ترسم اذیت بشی.

وقتی دستتو می گیریم سریع کمرتو بلند می کنی و با کمک ما بلند میشی میشینی و کللللی هم ذوق می کنی هفته پیش برای عروسی پسر عمه بابایی رفته بودیم قم شبش که برگشتیم خونه شما تازه نصف شبی شارژ شده بودی و نمی دونی که چه قهقه هایی میزدی این دفعه اولی بود که اینجووری با صدای بلند قهقه میزدی من داشتم کلی از خنده هات فیلم میگرفتم اما ظاهراً دکمه ضبطش رو نزده بودم و ضبط نشده بود بعد از اونم چند بار که اینجووری با صدای بلند میخندیدی می خواستیم ازت فیلم بگیریم اما تا دوربینو میدیدی دیگه اونجووری نمی خندیدی تا بالاخره با هزار ترفند دیشب موفق شدیم یواشکی فیلمت رو بگیریم مژهنیشخند

هنوز موفق نشدی که به طور کامل غلت بزنی و دمر بشی اما خییییلی تلاش می کنی و تا نصفه اینکارو انجام میدی نمی دونی وقتی داری تلاش می کنی که غلت بزنی چقدر با نمک میشی به حالت نیم دایره درمیای خنده

اینم عکسهای چهارماهگیت که امروز با دو روز تأخیر ازت گرفتم:

 

امروز که لختت کردم فهمیدم که یاد گرفتی شصت پاتو بگیری زبان

 

میگم که شیطون شدی اینجا داری گل شرتت رو می کنی خنده

 

این عکسا رو هم برای مسابقه عکس کوچولوهای پاییز ازت گرفتم که این هفته موضوعش نی نی لخت و پوشک بود نیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

ثمین
18 اسفند 90 17:03
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم
مهسا مامان مرسانا
18 اسفند 90 18:13
سلام خاله....خوبی؟؟؟؟ قربونت بشم 4 ماهگی مبارک.....خدا رو شکر که برای واکسن زیاد اذیت نشدی... به مامان جون بگو چرا دبگه پیش مرسانا نمیاد.....ای جونم که با صدای بلند میخندی ....ان شاالله همیشه بخندی......راستی از این مدل شورت وکلاه هم مامان فری برای مرسانا بافته.....اما بنفشش.....خاله خیلی ناز شدی ها.......بوسسسسسسسس
بابای ملیسا
18 اسفند 90 21:16
با سلام . ضمن تبریک به خاطر وبلاگ قشنگتون ، وبلاگ ملیسا خانم به روز شد . لطف کنید و با تشریف فرمائی خودتون ، ملیسا ، دختر عزیز من رو خوشحال کنید و با گذاشتن یه یادگاری ، روزهای قشنگش رو قشنگتر و پر خاطره تر کنید . ممنونم از حضور شما
ازاده مامانه هانا
18 اسفند 90 22:12
سلام صفوراااااااااااا وااااااااااااااای دست گلت درد نکنه چه عکسای نازی گرفتی خیلی ناز دخملی هزار ماشالله میخوام بخورمش مگه دستم بهش نرسه......... راستی خیلی خوب کاری میکنی دوربین کار میزاری خوشم اومد از کارت جالب بود چهار ماهگیت مبارک عزیز خاله ماه شبه 14 ایشالا همیشه سر حال و شیطون باشی گلم بوووووووووووووس من عاشقه رنگ ابی فیروزه ایم صفورا چقده بهش میاد. راستی نگران وزنش نباش درس میشه راستی جواب ازمایشو بگو یادت نره نگرانم بوووووووووووووووس
آسمونی ها
18 اسفند 90 23:20
جونم عزیزم خیلی ناز و ناز تر شدی قربونت برم آوا خانوم خوش تیپ این هدبندهای خوشگل مشکل رو از کجا میخری؟
مامان ترنم کوچولو
18 اسفند 90 23:26
ای جانم عزیزم.4 ماهگیت مبارک.آفرین به تو که این بار قوی تر شدی.مامانی نگران نباش خوب اینبار رشدش بیشتر رفته به قدش!با قسمت 1 و 2 زایمان آپم
یاسمن مامان رادین
19 اسفند 90 12:52
آوا جوون چهارماهگیت مبارک خاله. خدا رو شکر که ایندفعه زیاد اذیت نشدی عزیزم. الهی همیشه سالم و شاد باشی. قربوون برم که هر روز شیرینتر از دیروزی.
مینا مامان آندیا و فرزام
19 اسفند 90 17:07
4 ماهگی مبارک صفورا جان ناراحت نباش وزن زیادی هم خوب نیست مشکلیم نداره دخملمون
زهرا مامان مه سما
19 اسفند 90 18:54
وای چه عکسای نازی هزار ماالله خاله خیلی ماه شدی 4 ماهگیت مبارک باشه عزیزم
آرزو
19 اسفند 90 23:58
چهار ماهگيتم مبارك ناز گلم
مامی مائده
20 اسفند 90 0:07
وای خدا من میخوام این کوچولو رو گاززززززززز بگیرم از بس که خوردنیههههه صفورا از چشماش شیطنت میباره خدا بهتون رحم کنه
مامان آنیسا
20 اسفند 90 8:08
4 ماهگی مبارک نفس اسپند لطفا" مامانش
گلاره
20 اسفند 90 18:57
بابا صفورا انقدر این بچه رو از حالا قرتی نگردون پس فردا بیچاره میشی از دستش ها ههههههههههه
سپیده
21 اسفند 90 13:41
وای چه نی نی نازی خدا ببخشه واستون به به چه مامان خوش سلیقه ای داری جیگر طلا چه تیپی میزنی عزیزمفشن منی تو 4 ماهگیت مبارک خوشگل خانووووووم
مم و زین
21 اسفند 90 17:43
سلام ماشالا هزار ماشالا نی نیت فوق العاده س.براش اسفنددود کنی حتما. یه جورایی شبیه بچگی منه!
مامان دینا جون
21 اسفند 90 21:36
سلام. من همیشه به وبلاگتون سر میزنم و عکسای خوشگل خانومو دنبال میکنم.میخواستم ببینم چه جوری میشه در مسابقه نی نی سایت شرکت کرد؟لطفا برام کامنت بذارین.
خانمی
22 اسفند 90 13:39
مبارک باشه....چه شورت خوشگلی به به
هانیه
22 اسفند 90 14:46
سلام خیلی ناز شده . عزیزم 4 ماهگست مبارک .
الهام مامان دریتا و آنیتا
22 اسفند 90 15:30
عزززززیزمه آوا جونم نگران نباش صفورا دکترها هزار جور وصله می چسبونن با اجازه لینکتون کردم
مامان نخودی
23 اسفند 90 12:13
وای خدا این رنگ آبی فیروزه ای چقد به نی نی خوشگلمون میاااااااااااااد
مهسا مامان مرسانا
23 اسفند 90 12:17
چهارشنبه سوری در پیش روی ماست همه بدبختی ها در پشت روزای خوش همه در پیش چه غوغا میکنه آتیش ! چهار شنبه سوری مبارک
....
23 اسفند 90 21:50
سلام خوبید؟

شما آوا رو روی چی میذارید این طوری عکس میگیرید
ممنون میشم جواب بدید آخه خوب در میاد


والا بیشتر عکساش رو زمینه رو پتوش فقط عکسای با پوشکش رو مبله
مامان ترنم کوچولو
24 اسفند 90 8:09
سلام گلم آپیم با عکس
عمه آتنا
25 اسفند 90 7:39
سال1390 داره تموم میشه,یادت باشه زندگی كوتاهه" صادقانه عاشق باش, بدون كنترل بخند و هیج وقت از چیزى كه باعث خنده تو میشه متاسف نباش, اینو به كسانى كه دوستشون داری و نمیخواى از دستشون بدى بفرست..
مامان طاها
14 فروردین 91 15:09
سلام من چقدر از وبلاگ های پر عکس خوشم میاد خیلی دخترت ناز و خواستنی ببوسش