آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

آوای دلنشین

مهمونی با خاله های نی نی سایتی و اولین روز روروئک

1390/12/8 23:27
نویسنده : مدیر
2,351 بازدید
اشتراک گذاری

امروز چند تا از خاله های نی نی سایتی همراه نی نی های نازشون مهمون ما بودن. خاله مریم و هانا جوون خاله گلاره و بنیتا جوون خاله سمانه و امیر مهدی عزیز خاله النا و آرتین کوچولو خاله شیما و آقا رهام گل و خاله رومینا و امیر مهدی جوون خییییییییییلی روز خوبی بود وقتی اومده بودن هرکسی یه جووری درگیر بچه اش بود یکی شیر میداد یکی رو پاش بود یکی راهش میبرد نی نی یکی گریه می کرد یکی داد میزد یکی آواز می خوند خلاصه دنیایی بود برای خودش خیییییییییییلی حال کردم و به من و آوا که خیلی خوش گذشت امیدوارم که بقیه هم خوش گذشته باشه.

جای بقیه مامانای نی نی سایتی هم حسسسسابی خالی بود.

اینم عکس امروز:

ردیف بالا از راست:

امیر مهدی سمانه- آوای خودم-بنیتای گلاره- هانای مریم

ردیف پایین از راست:

رهام شیما- آرتین النا- امیر مهدی رومینا

چند روز پیش (توی سه ماه و 18 روزگی) برای اولین بار تصمیم گرفتیم که بذاریمت تو روروئکت تا ببینیم چیکار می کنی خییییییلی بانمک شده بودی چنان رفته بودی تو و توی روروئک گم شده بودی بس که کوچمولویی هنوز اما ظاهراً که دوست داشتی و برات جالب بود و چنان به اسباب بازیهای رو روروئک نگاه می کردی خنده

اینم عکست :

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

نرگسی
8 اسفند 90 22:12
آخی چه بامزه .. ماشاالله دخترت بزرگ شده و بانمکه .. خیلی وقت بود سر نزده بودم .. خدا براتون حفظش کنه ..
مامی مائده
8 اسفند 90 23:31
وای چه جیگرایییییی
مامان ریحانا
9 اسفند 90 1:18
سلام به به ماشالا هزار ماشالا آوا جون حسابی بزرگ شده زوده گذاشتی تو روروئک !!! پس روز خوبی رو پشت سر گذاشتید ایشالا وقتی نی نی هاتون هم بزرگ شدن مثه شما مامانا با هم دیگه دوست بمونن
مامان ترنم کوچولو
9 اسفند 90 13:37
واااای چه دوست داشتنی.
سحر مامان ارشاک گوگولی
9 اسفند 90 14:02
وایییییییییییییی چه عکسای باحالی همه چه ناز و خوشگلن جای ما هم خالی همیشه خوش باشین
یاسمن مامان رادین
9 اسفند 90 19:46
الهی همیشه شاد باشین. چقدر دلم میخواست بیام اما برنامه ام جور نشد. واقعا حیییییییییف.
مریم مامان پندار
10 اسفند 90 17:50
همیشه به جشن و شادی مروارید جونم جای ما رو خالی کردین؟ بوس برا اوای نازنینم
خانمی
10 اسفند 90 22:54
به به ...من که عاشق اینجور مهمونی ها هستم


عزیزم شمارتو نداشتم بهت بگم بیای وگرنه خوشحال میشدم
سحرمامان آمیتیس
11 اسفند 90 2:23
سلام الهیییییییییییییی چقدرنازشده آواجون همیشه خوش باشید آدم دوست داره بلچلونشخوش حال میشم به وبلاگ ماسربزنید
مهسا مامان مرسانا
12 اسفند 90 1:57
خیلی زیبا بود......کاش منم بودم.....


اگه می دونستم میای حتماً میگفتم عزیزم حالا ان شا ا... دفعه بعد
آسمونی ها
12 اسفند 90 16:28
سلام صفورا جون خوبی عزیزم؟ دختر نازت رو از طرف من سفت بوسش کن. (البته دستش رو) من دلم براش ضعف میره. یه سوال داشتم و یه درخواست که برات خصوصی میذارم. ممنون میشم جوابمو بدی.
ازاده مامانه هانا
14 اسفند 90 0:22
صفورااااااااااااااااااا دلم سوخیدش منم میخواااااااااااااااااااام بوووووووووووووووووس واسه همشووووون
سارا
14 اسفند 90 11:58
دخترت خيلي زشته ولي با نمكه.


قربونت برم چشات زشت میبینه
نفیسه
15 اسفند 90 16:45
سلام صفورا جان مامان آوای ناز
یه سوال داشتم
دوربینتون مدلش چیه؟ و چند هزار تومنیه؟
چون من میخوام بخرم میخوام اطالاعات دوربینتونو بدید و بگید که آیا راضی هستید ازش؟؟؟


مدل دوربینمون sonyH9 هست نمی دونم الان چنده خیلی وقت پیش خریدیم آره خیلی راضی هستیم البته الان جدیدتراش اومده
آرزو
15 اسفند 90 23:43
هميشه به مهموني صفورات آرمان آخرشم اونروز عكس نگرفتا دلم برا مهمونيه از دست رفته سوخت
مامان ترنم کوچولو
17 اسفند 90 14:04
مامانی بازم کم پیدا شدی؟
مامان آیلین
24 اسفند 90 11:43
چه دختر دوست داشتنی ای دارین خدا حفظش کنه من که خوشم اومد لینکتون کردم به ما هم سر بزنید