آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

آوای دلنشین

چکاپ 5 ماهگی

1391/1/21 14:45
نویسنده : مدیر
1,602 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم دیروز به بابایی گفتم ماشینو نبره تا خودم تنهایی ببرمت دکتر واسه چکاپ چون 4 روز از 5 ماهه شدنت گذشته بود قبلش هم تصمیم گرفتم ببرمت آرین ماهواره (شرکتی که قبلاً توش کار می کردم) وقتی رفتیم اونجا کل شرکتو بهم ریختی همه میومدن و واست ابراز احساسات می کردن و از بغل این به بغل اون میرفتی و خیلی هم خوش اخلاق بودی فکر کنم محیط کارو مثل مامانت دوست داری خنده بعدش با هم رفتیم دکتر خییییییییییلی شلوغ بود و کلی معطل شدیم حالا تو این هیر و ویری تو بعد از خوردن شیرت خرابکاری کردی نگران منم یادم رفته بود برات پوشک بیارم بغلت کردم و با هم رفتیم داروخانه پوشک خریدیم بعد اومدم و همونجا با بدبختی عوضت کردم آخ بالاخره یکی مونده به آخرین نفر نوبتمون شد و رفتیم تو ، دکتر معاینه ات کرد و بعد قد و وزنتم اندازه گرفت وزنت با لباس 7 کیلو شده بود که تقریباً بدون لباس 6700-6800 بود و دکتر گفت خوب وزن گرفتی و دوباره برگشتی رو منحنی هوراهوراهوراهورا

قدت شده بود 68 سانتی متر ماشا ا... منحنی قدت خیلی شیبش زیاده و همش داری میری بالای منحنی اصلی نیشخند دور سرتم کمی بیشتر از 42 سانتی متر بود.

خلاصه دکتر گفت خدا رو شکر همه چیز خوبه و گفت که باید غذای کمکی رو شروع کنیم و یه برگه داد که دستورای غذای کمکی توش بود تازه آب و آبمیوه هم باید بخوری نیشخند آخ جوون خیلی کیف میده که برات غذا درست کنم هوووووووووورااااااااااااااااا هورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سارا
21 فروردین 91 20:41
چه خوب!!!
شما مدرکتون چیه صفورا جان؟ راستی الان که از اون شرکت به اون خوبی دراومدی کجا کار میکنی؟
بچه واست وقت میذاره؟


من مهندسی مخابرات خوندم الانم بخش انفورماتیک بانک پاسارگاد هستم
سارا
21 فروردین 91 20:41
عوض من آوا رو حسابی ببوس خیلی دوسش دارم
مامان ترنم کوچولو
22 فروردین 91 15:05
ماشالله.خدارو شکر که همه چی روبراهه. تو نینی گپ منتظرتونم اگه هستین؟
مامی مائده
22 فروردین 91 22:37
5 ماهگی و غذاخور شدنت مبارک عزیزممممممم