آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

آوای دلنشین

علی کوچولو به دنیای ما خوش اومدی...

1391/10/11 11:16
نویسنده : مدیر
1,740 بازدید
اشتراک گذاری

 دیروز خدا یکی از فرشته های خوشگل موشگل و توپولیشو یهو تالاپی انداخت تو بغل فاطمه جوون (دختر عمه مامانی) نیشخند هورا

علی کوچولو به دنیای ما خوش اومدییییییییییییییییییی بغل

هووووووووووووراااااااااااااا بزن دست قشنگروووو به افتخارش شله شله تشویقتشویقتشویقتشویق

منم دیروز مرخصی ساعتی گرفتم و رفتم بیمارستان دیدنش اینم عکس داغ داغ از علی کوچولوی ما:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

خانمی
11 دی 91 16:22
مامان سپیده
11 دی 91 22:41
ای جونم هزار ماشالا چقدر نازه
صفورا جون تا عکسو دیدم یه دفعه دلم پر کشید برا روز زایمان خودم تو بیمارستان آتیه. آرتینم بیمارستان آتیه بدنیا اومده با همین لباس یه عکس داره خیلی شبیه علی کوچولوی شماست


آخی خدا همشونو حفظ کنه
آناهیتا مامانیه آرمیتا
12 دی 91 12:06
مبارکه ،، قدمش پربرکت باشه
مامان سپیده
12 دی 91 12:12
سلام صفورا جون، آره عزیزم عکسای آتلیه بارداری منظورم بود البته اگه اشکال نداره عکسای 3 نفرتونم دوست داشتم ببینم ما هنوز وقت نکردیم بریم عکس 3 نفره بگیریم


حتما برات میذارم وبت عزیزم
بابا شما که وقت دارید هنوز واسه عکس سه نفری
مامان سارا
12 دی 91 15:18
اااااااااااای جون دلم .
ایشاا.. قدمش مبارک باشه واسه مامان و باباش


ممنون عزیزم
یاسمن مامان رادین
12 دی 91 16:22
علی کوچولو خوش اومدی عزیزم.

دلم یه نوزاد خواست صفورا.این عکسها رو میذاری آدمو وسوسه میکنی


قربونت یاسی جوون می خوای کار دست خودت بدی؟؟؟؟ زوده ها
عطیه
12 دی 91 18:21
مبااااااااااااااارکه


مرسی عزیزم
دختر آسموني
13 دی 91 11:32
سلام عزيزم. مبارك باشه.
صفورا جون من خيلي دوست دارم عكساي بارداري تو ببينم اگه ممكنه بهم رمز بده .
عاشق عكساي آوا جونم. بهم آدرس و تلفن آتليه رو ميدي؟
راستي بهمون سر بزن:www.aseman1392.blogfa.com


عزیزم عکسای بارداریم حذف شده سایت آپلودش مشکل پیدا کرده
کدوم آتلیه من هر بار رفتم یه جا
سمیرامامان آوا
13 دی 91 15:09
آخی من هم یاد روززایمانم افتادم بهترین روزعمرمه

خداحفظش کنه علی کوچولورو


ممنون عزیزم
مریم مامان پندار
13 دی 91 16:18
عزیزم مبارک باشه یه داداشی پیدا کرد دخترمون
لباسای آبی علی کوچولو منو یاد روز تولد پندار انداخت


فدای اون پندار کوچولو
مامان افسانه
15 دی 91 23:52
مبارک باشه
ان شا ا... که قدمش خیر باشه و زیر سایه پدر و مادرش بزرگ بشه
تقدیم به اوا گلی



ممنون عزیزم
سحر
16 دی 91 13:56
قدمش پر خیر........


مرسی گلم