آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

آوای دلنشین

دعوت به شرکت در مسابقه من وبلاگم را دوست دارم از طرف یه دوست

1391/11/23 9:34
نویسنده : مدیر
1,300 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش یکی از دوستای خوب وبلاگیمون فرزانه جوون مامان آیسان کوچولو ما رو به شرکت در یک مسابقه دعوت کرد که ظاهراً به این صورته که باید به سوال زیر جواب بدیم و در آخر هم سه تا از دوستامونو به شرکت در مسابقه دعوت کنیم:

سوال:  هدفتون از ساخت این وبلاگ چی بوده

نمیدونم این مسابقه از کجا شروع شده و برگزار کننده اش کیه و چیه و کجاس؟؟؟؟ اما اینا مهم نیست مهم اینه که من این وبلاگ رو خیییییییلی بی مقدمه شروع کردم و این مسابقه باعث میشه این پست مقدمه ای باشه برای وبلاگ تو.... هر چند یک چنین پستی باید در ابتدای وبلاگ قرار میگرفت!!! چشم

اولین پست این وبلاگ واسه زمانیه که من برای اولین بار صدای قلب تو رو شنیدم خییییییلی روزای سختی بود... برات توی وبلاگ نوشتم که ما نزدیک بود وجود نازنین تو رو از دست بدیم اما تو وایسادی و مقاومت کردی و زندگی ما رو سرشار از شادی و شور کردی....قلبقلبقلب

چند هفته بیشتر از زمانی که من فهمیده بودم تو رو باردارم نگذشته بود که تصمیم گرفتم برات وبلاگ درست کنم تا بتونم تک تک لحظات بزرگ شدن تو رو همراه با عکس و جزئیات توش ثبت کنم اول تصمیم گرفتم تو بلاگفا برات وبلاگ دست کنم اما وقتی نی نی وبلاگ رو دیدم و دیدم محیطش برای درست کردن وبلاگ برای بچه ها بهتره تصمیم گرفتم وبلاگتو توی نی نی وبلاگ درست کنم از خود راضی برای انتخاب آدرس وبلاگ یه مشکل بزرگ وجود داشته اونم اینکه تو هنوز به اندازه یه ماش بودی نیشخند نه جنسیتت معلوم بود و نه اسمت واسه همین مجبور شدم آدرس وبلاگتو به اسم خودم و بابایی بذارم safoora-shahab یعنی تو ثمره عشق مایی عزیییییییییییزکم بغل

من تا حالا وبلاگ نداشتم و راستش خیلی هم خواننده وبلاگ های بقیه نبودم و زیاد با این کار آشنایی نداشتم اما همه سعیمو کردم که کوچکترین مطلب یا عکس مهمی رو تو زندگی تو از قلم نندازم و ثبتش کنم روزهایی که باردار و بی حال بودم روزهایی که تو تازه به دنیا اومده بودی و خواب درستی نداشتم و خیلی سرمو گرم کرده بودی.. همه اینا باعث نشد که نوشتن و به روز کردن وبلاگتو کنار بذارم عکسای سونوگرافی، عکسای بارداری عکسای ماهگرد تولد تو (که تو ماه های اول زندگیت سعی می کردم حتما توی همون روز ماهگرد تولدت گرفته بشه و حتی یک روز هم پس وپیش نشه) و ... همه و همه این دفتر خاطرات رو برای تو کامل و کامل تر کرده و وقتی بزرگ بشی و بخونی میفهمی که مامان و بابا چققققققققدر تو رو دوست دارن و از لحظه لحظه بودن با تو و دیدن بزرگ شدنت لذت بردن و میبرن قلبقلبقلبقلبقلبقلب

اولین پست این وبلاگ با عنوان اولین ضربان قلب تو در تاریخ 21 فروردين 1390 توسط مامان صفورا نوشته شده.

 

دوستایی که به شرکت در این مسابقه دعوت می کنم:

 

✿ آرتین جوون و مامان سپیده ✿

✿ باران قلمبه و مامی نرگس✿

✿کیان جوون و مامان سارا ✿

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

پ. ن. : بعداً یکی از دوستان لینک مسابقه رو برام فرستاد: http://fans.persianblog.ir/post/729/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
23 بهمن 91 14:08
امیدوارم همیشه خاطرات آواجون پرباشه ازشادی وزیباییه عمرطولانیش


مررررسی عزیزم
زهرا (دوست آوا)
23 بهمن 91 14:14
پست بدون عكس آوا اصلا لطفي نداره


به زودی با یه پست پر عکس برمیگردم
نرگس مامان باران
23 بهمن 91 17:46
مرسی صفورا جونم که به یادمون بودی و از دوستانت ما رو دونستی دوستتون دارم و آوا نازمو ببوس


خواهش عزیزم
مینا مامی لیانا
23 بهمن 91 19:04
سلام صفورا جان..عزیزم برای اصلاعات بیشتر در مورد مسابقه میتونی به لیانک زیر بری: http://fans.persianblog.ir/post/729/ منم شرکت کردم بازی جالبیه
افسانه مامان پارمین
25 بهمن 91 1:25
دوست عزیزم
شب پیش برای مسابقه هدف ساختن وبلاگ برای من دعوت نامه ای رسید . من از طریق وبلاگ شما با نی نی وبلاگ آشنا شدم . خواستم در اینجا ازت تشکر کنم . همیشه به وبلاگت سرمیزنم و خاطرات آوای عزیز رو میخونم . ماشالله خیلی دوست داشتنیه . امیدوارم خدا برات حفظش کنه
اگه دوست داشتی به وبلاگ پارمین هم سر بزن .


حتما عزیزم میام پیشت
مهلا
25 بهمن 91 23:46
تو نازی خاله هستی آوا خانوم مامان اوا دوست من شروع کننده این مسابقه است حتما شرکت کنید جالبه:
نرگس مامان باران
26 بهمن 91 1:15
____*##########* __*############## __################ _##################_________*####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_###############* ____#################################* ______############################### _______############################# ________=########################## __________######################## ___________*##################### ____________*################## _____________*############### _______________############# ________________########## ________________=#######* _________________###### __________________#### __________________### ___________________# ولنتاین مبارک