آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

آوای دلنشین

سیزده بدر

1392/1/22 13:56
نویسنده : مدیر
3,725 بازدید
اشتراک گذاری

ببخشید دختر گلم که وقت نکردم زودتر بیام و عکسای سیزده بدر رو بذارم.

و اما سیزده بدر.... روز سیزده بدر با خاله ها رفتیم باغ آقا جوون هوا هم خدا رو شکر خیلی خوب بود و تو هم کلی بازی کردی واسه خودت... نشد زیاد عکس بگیرم فقط چندتا عکس بیشتر نیست:

 

اینجا داری با اشتهای تمام گز میخوری کلاً چیزای شیرین رو خیلی دوست داری نیشخند:

یه لحظه یه جا بند نمیشدی که ازت عکس بگیرم همش درمیرفتی و بهم میخندیدی خنده :

اینم عکس دو روز بعد از سیزده به در که دوباره با جوونای فامیل رفتیم باغ و یه سیزده بدر دیگه گرفتیم از خود راضی :

 

خوب و اما یه سری عکس دیگه که از قبل جا مونده بود:

 

من عااااااااااااشق این عکسم ...اون روز آقا جوون اومده بود خونه مامان زهرا اینا و ما هم اونجا بودیم آقا جوون داشت فالوده سیب میخورد م تو هم همش میرفتی پیشش و می خواستی بخوری رفتم برات یه کاسه آوردم اما از دست من نمی خوردی که!!! می خواستی آقا جوون بذاره دهنت قهقهه این همون آقا جوونه که بهش میگی آقا دوو  که جدبزرگوارت میشه نیشخند و ما همگی خیییییییییلی دووسش داریم قلب

قبلاً گفته بودم که وقتی شیر میخوری پاتو میندازی رو پات و قول داده بودم عکسشو برات بذارم اینم وفای به قول:

اینم تو راه رستوران شمال که داشتی شیر میخوردی:

و اما عکس آخر عکس خرابکاری جنابعالیه که یه روز خونه مامان جوون اینا خودکار افتاده دستت و این اثر هنری رو روی مبلشون به جا گذاشتی!!! ابرو

می خوام یه سر دیگه از کلمات جدیدی که میگی رو بنویسم برات:

 لاک

اوتاد=افتاد

عس=عکس

پتقال=پرتقال

خیار

مشی داغه=مشتی دوغه (یه روز که نشسته بودم اومدی پشتم خودتو انداختی روم و وقتی من عقب و جلو میرفتم میگفتی مشی دوغه کلللللی ذوق زدم برات)

کلا=کلاغ

دشو=دستشویی

آب بازی

علی=یا علی (یه روز نشسته بودم رو مبل می خواستی از جام بلند شم دستمو گرفتی کشیدی هی میگفتی علی بابایی گفت آره وقتی می خوای از جا بلند شی میگی علی عزییییییزم فدای اون حرف زدنت)

البته الان پاشو هم یاد گرفتی

دَسَ=دست بشورم

اَنا=عینک

 و اما خاله ها :

به خاله شمیم میگی شمی

به خاله شکیبا میگی شبا

به خاله سمیرا میگی خاله  خنده یعنی خاله رو تازه یاد گرفتی چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

مامان ماني جون
23 فروردین 92 13:04
الهي هميشه خوش باشين
عكسا هم عالي بود


ممنون عزیزم
خانمی
23 فروردین 92 13:29
همیشه به گردش


ممنون
سمانه مامان کیمیا
23 فروردین 92 15:56
عزیزمممم خانم خوشگلههه....مثل همیشه زیبا بود


ممنون عزیزم
مامان رقیه
23 فروردین 92 22:49
محبوبه مامان الینا
24 فروردین 92 7:55
وای عاشق عکس آوا با جدش شدمعاشق بابابزرگها و مامان بزرگهام انشااله سایه شون همیشه بالا سرتون باشه
عجب اثر هنری بجا گذاشته آوا جونشانس آوردین چرمه و پاک میشه



آره دیگه یک لحظه ولشون می کنی یه خرابکاری میکنن
الهام مامان کیارش
24 فروردین 92 8:16
آفرین خاله جون که خودت شیشه تو میگیری دستت کیارش یه خورده تنبل بار اومده و شیشه رو هنوز که هنوزه من باید براش بگیرم
کیارشم دقیقا مثل تو پاشو میندازه رو پاش . قربون جفتتون بوووووووووووووووس


فدات شم الهام جوون
آني
24 فروردین 92 9:45
هميشه به خوشي و گردش....واي خداااااااااا عاشق اين شيرين كارياتم عزيزم اخه اين طرز شيرين خوردنو از كي ياد گرفتي؟؟؟


ممنون آنی جوون
محمد
24 فروردین 92 10:54
سال خوبی رو براتون آرزومی کنم
شادباشیدوسلامت


ممنون
عطیه
24 فروردین 92 12:34
عزیییییزمممم!چه نااااز شیر میخوره


ممنون عزیزم
آتيلا جون و مامان شيما
24 فروردین 92 13:14
به به چ خوشمل...
ماماني خودش شيرينه كه شيريني دوست داره...
عكسهاي شير خورنش هم خيلي بامزه بود...
و همچنين عكس آقا جون كه اون چهره ي پيرشون من و خيلي جذب خودش كرد كه خدا ميدونه از پس هر كدوم از اون چين و چروك ها و موهاي سپيدش ي دنيا راه نرفته واسه ما فرياد ميزنه...
انشاا... كه سالها زنده و سايشون بالا سر همه سلاله جاري باشه...
از روي آوا جانم بوووووووووس...


مرسی گلم
الناز مامان بنیا
24 فروردین 92 15:19
عاشقتم بجههههههه


منم همینطور خاله الناز
سارا
24 فروردین 92 16:26
ايشالا همه 13 به در ها اينجوري شـــاد باشين
چقد ديدن بچه ها با بابابزرگاشون قشنگــــه!
هه چه شاهكاري واقعن يني همه ي همه از اين شاهكارا دارند عاااشقشونم...



ممنون عزیزم
جوجه نارنجی ما
24 فروردین 92 16:42
خوشحالم که عید خوبی داشتین ایشالا همیشه به تفریح و گردش بوسسسسسسسسسسسسس


مرسی گلم
مامان ساجده
24 فروردین 92 21:18
عزيزم هميشه به گردش
قربون دخملي ماشاالله بزرگ شده ها
به اين اثر هنري خوب خرابكاريا وروجك


ممنونم ساجده جوون
تارا
25 فروردین 92 16:00
همیشه به شادی وگردش خاله جون اون عکست بابا آقا جونت خیلی قشنگ منو یاد پدربزرگم انداخت خدا براتون حفظش کنه عزیزم


ممنون عزیزم
آتیلا جون و مامان شیما
25 فروردین 92 21:02
عزیزم من اومده بودم پیشتون...
ولی مثه این که کامنتم نرسیده...
به هرصورت سیزده تون رو تبریک میگم خانوم...
ایشاا... سالیان سال زیر سایه ی بزرگتر ها و خانواده ی عزیزت سیزده بدر های زیبایی رو بدر کنید...



عزیزم رسیده بود کامنتت اما کامنتا زیاد بود وقت نکرده بودم همه رو تایید کنم الان تایید کردم
مامان فتانه
25 فروردین 92 23:36
افرین به این دخملی که این همه چیز یاد گرفتی


ممنون
فاطیما
26 فروردین 92 0:32
اینجا پر از عشق ِ ..مبارکتون باشه ..
خدا حفظش کنه


ممنون گلم
نیر
26 فروردین 92 2:51
همیشه خوش باشین و کباب بخورین
اون مدل شیر خوردنتو دوست دارم خیلی با نمکییییی


مرررسی خاله نیر جوون
سمیرامامان پرنیان
26 فروردین 92 12:39
عزیزم همیشه خوش باشید


ممنون عزیزم
مامان ایسان
26 فروردین 92 15:38
وای چه جوجه ای زدید بر بدن
همیشه به گردش و شادی به اون وروجک بلا
قربونه اون ژست شیرخوردنت بشم من عزیزمممممممیییییییییییییی
اثر هنریتم قربون که چقده من از این اثاره هنری تو خونمون دارم از دسته ایسان


ممنون دوست خوبم
مامان سارا
27 فروردین 92 14:04
علی پست و پناهت اوای شیرین زبون .
وای دوست دارم تو بغلم فشارت بدم از وقتی اون عکستو که پاتو رو پات انداختی دیدم


فدا شم خاله مهربون
آناهیتا مامانیه آرمیتا
27 فروردین 92 14:17
این عسل خانوم هم مثل دوستش پاشومیندازه روی پاش
صفوراجونم همیشه به این گردشهای عالی ودورهمی های پایدار.خوش باشیددوستم


ممنون آناهیتا جوون آرمیتا جوونمو ببوس
زینب
27 فروردین 92 17:43
عزیزم از مطالب و عکسات خیلی خوشم اومد میشه رمزتو بدی مطالب رمز دارو هم بخونم


ممنون عزیزم کدوم مطلبو میگی بیشتر عکسه چیزای رمزدار تازه وبلاگتم نذاشتی که
مامان نخودی
27 فروردین 92 22:33
خاله فدای یا علی گفتنت ایشالا علی پشت و پناهت باشه خاله
ماشالا جیگری شده این آوا خانومیییییییییییییییییی
انگار این پا روپا انداختن بین همه بچه ها هست امیر مهدی هم وقتی شیر میخوره همینجوری پا رو پا میندازه حتی تو خواب


چه جالب که همشون مثل همن
مامان آروین (مریم)
28 فروردین 92 7:02
همه عکسا عالی و قشنگ ...... من هم عاشق عکس پدربزرگ شدم .......... ایشالا سایشون سالیان سال بالای سر خانواده شون باشه .....


ممنونم مریم جوون
وجیهه مامان مهدی
28 فروردین 92 12:28
الهی دورت بگردم عسلکم سال نو مبارک الهی فدات شم که اینقدر عسل شدی خوشگلم


ممنونم خاله وجیهه
زینب
28 فروردین 92 17:31
قربونت برم عزیزم من ایمیل دارم وبلاگ ندارم اگه امکان داشته باشه رمز عکسهای آتلیه ای بارداریت را می خواستم هم خودت ماهی هم دخترت اوا


ممنون عزیزم از لطفت اما بدون وبلاگ من چجووری شما رو بشناسم
شیما
29 فروردین 92 12:13
عزیزم چه وروجک شده
چقدر با مزه از دست آقا جونش چیزی میخوره، الهی بگردم


ممنون شیما جوون
زینب
29 فروردین 92 19:20
عزیزم هر طور راحتی
نرگس مامان باران
31 فروردین 92 10:37
آوا خوشگلم کجایی؟ دلمون برات تنگ شده


خاله جوون به زودی میام خدمتتون
nafas
21 اردیبهشت 92 19:09