آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

آوای دلنشین

استخر کشوری

1392/4/15 10:12
نویسنده : مدیر
3,935 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز یعنی روز جمعه دوباره با چند تا از دوستات رفتیم استخر شهید کشوری ساعت 11 رسیدیم اونجا خیلی از دوستایی که قرار بود بیان نیومدن و فقط تو و مشکات و رهام و سبحان بودید اما خییییییییییییییییلی خوش گذشت هم به شما هم به ما مامانا هوراهورانیشخند

اونجا بردن موبایل و دوربین مثل تمام استخرای زنونه ایران ممنوع بود اما من موبایلو پیچیدم دور حوله تو و بردم با خودم و اونجا به صورت کاملاً قاچاقی ازتون عکس گرفتم زبان

 تو عکس پایین به ترتیب از راست به چپ:

مشکات آوا، رهام، سبحان

 

اینجا هم گرسنه اتون شده و دارید بیسکویت نوش جوون می کنید و البته آب هم به گند کشیدید آخنگران :

اونجا که بودیم یه نی نی کوچولوی ناز دیگه هم اومد با مامانش بعد یهو مامانش اومد به من گفت اسمش آواس گفتم آره فکر کردم اسمشو صدا می کردم شنیده بعد گفت خودتونم صفورا هستید من یهو اینجووری شدم تعجب گفتم آره منو از کجا می شناسید یهو گفت من مونا هستم مامان لنا از دوستان قدیمی نی نی سایتی بود که البته خیلی کم میاد کلوب کلللللی خوشحال شدیم که یه دوست دیگمونم از نزدیک دیدیم هوراهوراهورا

اینجا هم در حال خروج از استخر هستی:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

چندتا دیگه از شیرین زبونیاتو بگم به محض اینکه هرجایی موبایلی زنگ بزنه ول نمی کنی که تا طرف گوشیشو جواب نده مشغول هرکاری باشی تا صدای زنگ موبایل میشنوی چشات چهارتا میشی میگی چی بود؟ بوبایل بود بَدار بَدار اینقدر میگی تا گوشی رو جواب بدیم یعنی اگه دستمون بند باشه و نتونیم برداریم میزنی زیر گریه و هی میگی بَدار آخ

تا یه لباس تنت می کنم یا موهاتو درست می کنم خودت میگی اوشیله (خوشگله) از حالا به فکر و قر و فرت هستی خنده

تا از مهد میای میگم چیکار کردی اونجا میگی مَیَم جوون (مریم جوون که اسم مربیته) بعدم میگی نی نیا

امروز خیلی بهتر ازم جدا شدی وقتی رسیدیم اونجا یکم بازی کردی و بعد اومدی گفتی سوسوله منم گفتم سرسره فقط با مریم جوون می تونی بری بعد مریم جوون اومد بغلت کرد گفت بریم صبحانه بخوریم بعد بریم سرسره همونجووری که داشت می بردت برگشتی گفتی مامان اما زودی حواستو پرت کرد و دیگه من صدای گریه اتو نشنیدم چون روزای دیگه موقع جدا شدن از من گریه می کردی البته زودی آروم می شدی اما امروز بهتر شد و خیالم راحت تر شد نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

جوجوبانو
15 تیر 92 11:35
کلاه استخرشوووووووووو
قربون شنا کردنت آوااااااااااا جونی
ماشالله


ممنون
دوستدار آوا
15 تیر 92 12:33
خوش بحالتون که میتونین با نی نی هاتون برین استخر....
مگه منع ورود کودکان زیر 2 سال ندارن؟


بیشتر استخرا دارن اما کشوری یه استخر جدا مخصوص بچه ها داره که ما اونجا بودیم
مامان فتانه
15 تیر 92 12:45
چه عکسای نازی چه خوب که دوربینو بردی توی استخر و عکس گرفتیخیلی عکس ها ناز شدن....


ممنون عزیزم
مامان فتانه
15 تیر 92 12:45
راستی نما اپ کردیم عزیزم رای دادن به ایلین جون یادتون نره
مامان ماني جون
15 تیر 92 12:58
واي ما كم رنگ بوديم شما چقد فعال شدين
چند تا پست جديد و خبراي خوب خوب
مهد رفتن آوا جونم مبارك الهي راضي باشي
همه پست جديدارو خوند البته غير از رمز دارا
واي منم دلم باغ و گيلاس چيدن خواست
البته استخر هم تو اين هوا جاي خود داره
عجب دل و جراتي داري صفورا جون من كه رفتيم مشهد خودم دوربينمو لو دادم حالا تو ميپيچوني لاي حوله اونم كجا ميبري استخر
بابا اي ول
ببوس آوا جون رنگ رنگي رو



قربونت عزیزم
چه کنیم دیگه ما اینیم خخخخخخ
مامان ایسان
15 تیر 92 16:51
واـــــــــــــــــــــــــــتی منم استخر میخوام
فدایه اون کلاه استخرت بشم من خالــــــــــــــــــــــــــــــــــه
خانمی بگیرنت ما نمییایم سند بذاریم درت بیاریما
خیلی دل داری دوربین میبری تو ازت بگیرن که دیگه دوربین نداری واسه ما عکس بذاری
اون موقع ما بدون عکسهایه اوا چه کنیم
ولی نه انگاری خیلی حرفه ای شدی اشکال نداره ببر ببر فقط عکس بیشتر بزار
راستی با پوشک استخر میبریش هنوز ؟
من از هر داروخانه ای پرسیدم نداشتن میشه مارکشو بگی و بگی از کدوم داروخانه گرفتی ادرسشو لطفا برام بذار


آره با پوشک استخری میبرم من از داروخانه دم خونمون گرفتم اما رفتم برای دوستام بگیرم تموم کرده بود اما میگن بنی هاشم داره
شب بو
15 تیر 92 18:55
صفورا جان بسیار زیاد خوشحالم که همه چیز مرتب و بر وفق مرادتون هست آوا جان رو ببوس لطفا از طرف من


ممنونم گلم
شهرزاد
15 تیر 92 20:20
الهییییییی لباساشونو نگا کن خیلی عکسای خوبی بود شکار لحظه ها بودا ممنون


ههههه مرسی از شکار لحظه ها هم سخت تر بود عکس گرفتن اونجا
زینب
16 تیر 92 9:52
خدا شکر که کمک کرد که هم تو اذیت نشی و هم آوا


خدا رو صدهزار مرتبه شکر
سارا
16 تیر 92 13:19
آخـــــــــی....پ چقد استخر خووووش گذشته خداروشکر.... .
وااای منم هوای استخر کردم حسااابی!

ایشالا همیشه شاد باشین.. .


ممنون عزیزم
مامان رضا
16 تیر 92 13:35
سلام عزیزم
میگن کلر آب استخر خیلی برای بچه ها ضرر داره
البته من نمیدونم آب استخر کشوری چطوره
ولی مواظب دسته گلت باش
از جای منم ببوسش


ممنون که گفتید راستش نمیدونستم اما زیاد اونجا بوی کلر نمیا بعضی استخرا خیلی شدیده ولی حتما از این به بعد بیشتر مواظبم مرسی بووووووووس
مامان ترنم
16 تیر 92 14:54
صفورا جان كارت دعوت به تولد كفشدوزكي آوا جان را كجا سفارش دادي؟ممنون مي شوم راهنماي ام كني.


تو همین کلوبای طراحی دادم طراحی کردن البت مدلشو خودم از تو اینترنت درآوردم بعدم پرینت رنگی گرفتم و بریدم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
16 تیر 92 14:54
خشگلم چقدرنااازنشستی بادوستات جای ماخالی کاش میشدومیومدیم ایشالا دفعه بعد . البته شک دارم آرمیتا ازاون همه آب نترسه چون توی وان اصلا نمیشینه نمیدونم شایدم عادت کنه
کلاهت خیییلی نازه وبهت میادآواجونم


خییییییییییلی جاتون خالی بود ایشالا دفعه بعد با آرمیتا جوون بیاید حتما خوشش میاد مطمئن باش
مامان الهام كوچولو
16 تیر 92 16:05
سلام اخه تو چقد جيگري اوا جون.اخ دلم مي خواد از نزديك ببينمت و قورتت بدم.چقد شيرين زبوني تو هااااااااااااااااااااااااااااااااا؟


قربونت عزیزم
صبا خاله ی ایسا
16 تیر 92 23:36
وویی چه تیپی مایشو نگاه چ خوشگله


مرسی چشاتون خوشگل میبینه
mana
17 تیر 92 0:39
che kolahe nazi che khanoome nazii


ممنون گلم
مامان مهرناز
17 تیر 92 1:31

ghorboone harf zadanet


ممنون
سمیرامامان آوا
17 تیر 92 9:07
ای جونم قرتی خانم خوشتیپ

صفورا جون موقع جداشدن از گلت چه حالی داری ؟منم اگه پرستار خوب گیرم نیاد باید آوا رو ببرم مهد منتها خیلی نگران لحظه جداییم


اولاش خوب طبیعی بود یکم گریه می کرد الان خیلی بهتر شده گریه می کنه البته هنوز بای بای نمی کنه اما به زودی میدونم که این کارم می کنه خیلی دوست داره اونجا رو
البته جدایی که همیشه سخت بوده و هست
زهرا مامان مه سما
17 تیر 92 9:59
وایییییییییی خدا چه جیگیرین با اون مایوهاشون


فدای تو زهرا جوون
مامان ترنم کوچولو
17 تیر 92 10:23
ای جونم قهرمانان آینده کشور



خخخخخخ
آني
17 تیر 92 12:37
چه دخمل ملوسي چه شناگر ماهري چه كلاه قشنگييييييييييي


قربونت آنی جوون
paria
17 تیر 92 12:37
salam safora jon man beheton sar mizadam vali alan web daram khoshhal misham sar bezani ava jigaro bebos


چشم حتما
اسماء ஜ مامانه فسقل ஜ
17 تیر 92 14:53
خوشحال میشیم به ساینا جونم رای بدین برای رای دادن به فرشته کوچولو عدد 462 رو به شماره 20008080200 ارسال کنید. خیلی دوووووووووووووستون دارم
سمانه مامان کیمیا
17 تیر 92 19:17
فدای این دخمل خوشگل برم...بعد از کلی وقت اومدم دیدم وای چقدر پست و چقدر اتقاق

خدا روشکر که هم خودتون و هم اوا جون با قضیه مهد کنار اومدید...خیلی خوب کردید که یه مهد خوب گذاشتید با هر هزینه ایی ارزشش ر و داره...نمیدونم اون مهد چه جوریه ...ایشالا که خوبه...ظاهرش که عالیییییییی بود...من خیلی مهد رفتم ولی هیچ کدوم در حد 50 درصد اینجا هم نبودند متاسفانه و در اخرش هم ضربه اش رو خوردم البته من چاره ایی نداشتم چون هیچ چوره مسیرم به این مهدهای خوب نبود...ایشالا که همیشه همینطوری شاد و راضی باشید...
ولی اصلا به ظاهر مهد اکتفا نکنید و هر از گاهی سر زده برید و کنترلهای شدید داشته باشید
یه سوال من فکر میکردم هیچ استخری زیر 3 سال نمی پذیره چون چند جا رفتم همه گفتن 3 سال به بالا اینجا قبول میکنه؟اموزشی هم داره؟


آره بیشتر جاها نمیذارن اینجا استخر مخصوص کودکان داره واسه همین راه میده آموزشیشو نمیدونم زنگ بزن بپرس
hodeys
18 تیر 92 2:05
بابا عکاسسسسس
حداقل لو نمیدادی عکس و کی گرفت و چه جوری
فردا پس فردا سربازان گمنام بیان دست بند بزنن ببرنت ما چه خ.. ی به سرمون کنیم؟ :دی

ولی انصافا ایول داری


آره دیگه نمی تونم ریسک کنم لو رفتم خخخخخخ
محبوبه مامان الینا
18 تیر 92 7:30
ای جونم استخر پارتیه نی نی های ملوس
آوا جون مث همیشه میدرخشه


فدای تو بووووس
مامان آروین (مریم)
18 تیر 92 11:23
الهی قربون ژستهای بامزه ات ...
مخصوصا اونجائی که تو حلقه هستی .....


مرسی مریم جوونم
مامان سپیده
18 تیر 92 12:38
وااااااای جیگرشو با کلاهش چقدر ناز شده خوش به حالتون که با هم رفتید استخر


سپیده جوون میدونستم میای حتما بهت می گفتم بابا بس که سنگین سفرید من خودم پایه ام همیشه یهویی برنامه جوور میشه و میریم
نرگس مامان باران قلنبه
18 تیر 92 16:13
عزیز دلم چه استخر قاطی هم میره قرطی خانم
وووووووووووووااااااااااااای کلاهشو خدای من


آره دیگه جای شما خالی