آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

آوای دلنشین

تعطیلات عید فطر

1392/5/22 14:55
نویسنده : مدیر
3,420 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه با تأخیر عید سعید فطر رو به همه دوستای گلم تبریک می گم امیدوارم که همه طاعات و عباداتتون مقبول باشه لبخند

بعد بریم سراغ جریانات این چند روز عیدفطر روز جمعه اعلام شد و روز شنبه هم به همین مناسبت تعطیل بود ما هم کللللی این چند روزه رفتیم گشت و گذار.

شب 5شنبه با خاله سمن و خاله آیدا اینا رفتیم درکه، 5 شنبه شب با خاله شمیم اینا رفتیم دربند و شنبه ظهر هم با مامان جوون اینا و خاله سمیرا اینا رفتیم فرحزاد نیشخند

خوب بقیه اش به روایت تصویر:

عکسای اول مال دربنده اینجا منتظری بابایی برات دوغ بریزه:

بعد از شام چایی می خوای:

وای که چه جلبی شدیا همش می خواستی قلیونو از ما بگیری بعد الکی سریشو در میووردم دستمو می گرفتم جلوش که نفهمی تو هم یه لب میزدی بعد سرتو می گرفتی بالا و فوت می کردی انگار داری دود میدی بیرون از دستت مرده بودیم از خنده قهقههقهقههقهقهه

حالا یه فنجوون چایی با نبات میچسبه چشمک:

بذار ببینم عینک بهم میاد:

بقیه عکسا مال فرحزاده شنبه ظهر:

اینجام واسه خودت یه دوست پیدا کردی:

بغل عمو حسین داری منو رو نگاه می کنی

خوب چی سفارش بدم؟؟؟ :

در نهایت هرکار کردیم جز دوغ و یکم سیب زمینی هیچی نخوردی آخ:

بازم چایی نبات:

حالا یکم دیگه از شیرین زبونیات بگم:

جدیداً همش گیر میدی تو ماشین میگی بلو جلوتر نمیدونم منظورت چیه متفکر

اوبد=اومد

سوکتم=سوختم (حتی وقتی یخ می کنی مثلا یخ میگیری دستت یهو پرتش می کنی میگی سوکتم قهقهه)

تریم(trim)=کرم(kerem) اینقدر قشنگ به پای عروسکت کرم(پماد) میزنی که نگوووو

برای تو ماشین سی دی رنگین کمونو گرفتم برات تا گوش بدی بعد اظهار نظر هم می کنی راجع به آهنگاش مثلا یه موقع هایی میگی آهویی دالم یعنی این آهنگو بذار ، یه موقع هایی میگی دویدم و یه موقع هایی هم فقط میگی اینو دوس نداله یعنی آهنگو عوض کن نیشخند

وقتی میام دنبالت مهد با همه خدافظی می کنی بعد که میای بیرون میگی خدابظ تَدم (خدافظی کردم)

وقتی کسی میره از خونمون میگی خدابظ سُد خنده

امروز صبح که اومدم بذارمت تو صندلی ماشینت نمیدونم چی شد که حس کردی من کلم خورد به بالای ماشین بعد گفتی مامانی کلت داگون سُد؟؟؟ قهقهه مرده بودم از خنده

اینم بگم که جدیداً صبح ها که از خواب بلند میشی میبرمت تو دستشویی از این رویه های توالت فرنگی برات گرفتم میشینی رو اون و جیش می کنی و منم به عنوان جایزه شلنگو میدم بهت و آبو باز می کنم تا خودتو بشوری نیشخند یعنی کاملاً آمادگیشو داری اگه چند روز وقت بذارم می تونم از پوشک بگیرمت اما تنبلیم میاد خیلی از دوستامونم تو پست قبلی برامون نوشته بودن که چرا از پوشک نمیگیریش اما خوب یکمی سخته آخه من کارمندم و تو هم مهد میری باید چند روز خونه باشم تا شروع کنم منتظر یه موقعیت مناسبم اما عجله ای هم ندارم حالا تا دوسالگی وقت داریم نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (41)

زهرا (دوست آوا)
22 مرداد 92 12:29
آخي دلمون واشد بابا هي ميومدم ميديدم پيام نذاشتين خدا رو شكر كه اگر دير اومدين با خبراي خوب بود
قربونش برم كه ميگه اينو دوس نداله و اونو داله


مرررسی عزیزم که به ما لطف دارید
hodeys
22 مرداد 92 12:58
خیلی با حال بود مخصوصا قسمت توالت فرنگیش :دی
این مدل مو و عینک روش هم که دیگه وووواویلاست!!!
همیشه به ددر دودور


قربونت مرسی حدیث جوون
سوده
22 مرداد 92 13:05
همیشه به گردش و ددر باشه ان شالله. جیگر این آوا خوش تیپ رو برم من
عاشق اون پابند و کیلیپسش شدم من
این وروجکا انقدر زود بزرگ و مستقل شدن که خودشون آهنگ و غذا و ... انتخاب می کنن.



مررررسی عزییییییییزم
مامان آيسو وآيسا
22 مرداد 92 13:16
اي جووونم آوا ناززززززي
عكسش با عينك خاله چقدر خشگله ماشالله
خدابظ شد خيلي
اي شيرين زبوووون
بوس هزار تا براآوا جووووووووووني


قربونت مررسی
مينا
22 مرداد 92 14:16
هميشه به تفريح عزيزم قربونه حرف زدنت آوا جونم


مررررسی
خدانکنه
مینو
22 مرداد 92 14:26
ماشالا خیلی قیافش شیرین شده چه قشنگ حرف میزنه. داغون سد خدابظ سد
چه خواهرای نازیهمیشه به گردش


ممنون عزیزم
صبا مامان نیوشا
22 مرداد 92 14:40
عزیز دلمیییییییییی قرتی خانوم خوش تیپ همیشه به گردش و شادی باشی. قلیونم نکش مامانت اینا رو هم نزار بکشن زشتهههههههههههه عاشقتم خوشکل خاله


ههههههههه صبا جوون تو هم بکش خییییییییلی خوبه هااا از من به تو نصیحت
هستی
22 مرداد 92 15:05
عـــــــید شما هم مبارک
ای جانم جقدر شیرین زبون شده خانم کوچولو
همیشه به گردش باشید عشــــــــــق خاله


مرسی عزیزم
زهرا-مامان رضا
22 مرداد 92 15:26
همیشه این عینک رو همراه داره
بعد از یکماه گرسنگی ترکوندیدا!!!


خخخخخخخخ آره دیگه
سعیده
22 مرداد 92 17:29
دلم میخواد تو اولین عکس فرحزاد بخورمش
جیگر شده


قربونت
جوجوبانو
22 مرداد 92 17:34
اااااااااااااي جان شيرين زبون...
هميشه شادي و تفريح باشه صفورا جون. راستي منم واسه ني ني آيندمون يه وبلاگ زدم حالا آدرس رو ميذارم براتون.
يه سوال؛ تهران واسه خريد سيسموني و از اين لباس هاي مناسب كه واسه بعد از تولد نوزاد دوستان گذاشتن رو سيسموني از كجا مي شه تهيه كرد. بعد يه زحمت چند جا كه قيمت هاي مناسب و جنس هاي خوبي داشته باشن رو سرااغ داري...
دوستاي ديگه كه اين نظر منو مي خونن هم خواهشاً‌ كمكم كنن.


راستش من جای خاصی رو نمی شناسم شاید بهار بری خوب باشه
شب بو
22 مرداد 92 18:41
به به به همیشه به تفریح و گشت و گذار و شادیییییی
صفورا جونم این دو سه روز ماموریت بودم دلم حسابییییی تنگ شده بود واسه آوا جان !!! امروز توی راه برگشت میگفتم اگر از خستگی جنازههه هم بودم میرم ببینم صفحه ی آوا گلی چه خبره
دخملی رو کن از جانب من عزیزم
مراقب خودتم باش صفورا ی و ناز


مرسی عزیزم که اینقدر به ما لطف داری
دوستدار آوا
22 مرداد 92 19:23
عزیزم همیشه به گردش خیلی ناقلا شده آوا کوچولو چون نسبت به قلیون زیاد حس خوبی ندارم پس هیچی نمیگم چون شما دوست دارین خوب صفورا جون از پاپوشای آوا جان خیلی خوشم میاد از کجا گرفتی گلم؟



قربونت عزیزم
از تویه وبلاگ سفارش دادم بافتن براش
مامان فتانه
22 مرداد 92 20:58
عیدتون مبارک عزیزم....افرین به این دخملی...ای شیطون....عکسا هم ناز شدن....خانمی به ما سر نمیزنین


میام پیشتون حتما
سمانه
22 مرداد 92 21:41
آوا جون دوست دارم وهر روز به وبت سر میزنم قدر مادرتو بدون چون با مشغله های زیاد ولی برا شما زود زود پست جدید میزارن مچکریم


قربونت
محبوبه مامان الینا
23 مرداد 92 7:56
همیشه به تفریح قرتی خانوم
صفورا جون یکی از همکارام دخترش مهد میره جالبه همونجا خودشون بچه رو از پوشک گرفتن خیلی باحال بود بی دردسر ببین اونجا اینکارو نمیکنن واست؟


والا نپرسیدم ازشون باید شروع کنم کم کم
مامان یگانه
23 مرداد 92 7:58
صفوراجان همیشه به گردش وتفریح در کنار خانواده خوبتون باشید.
قربون این دختر شیرین زبون مخصوصا با این جملش که مهوناتو ن که میرن میگه خدابظ سد
کلی دستش خندیدم.
ایام به کامتان وروزگار بر وفق مرادتان


قربونت ممنون عزیزم
مامان آويسا
23 مرداد 92 8:08
قيافه بابايي شهاب چقدر مظلوم افتاده تو اين عكسها؟؟ حرفهاي آواجوونم خييلي بامزه اس!



خخخخخ مظلوم هست باباییش آخه
آتیه
23 مرداد 92 10:46
آخی چقدر شیرین زبونه آواجون من عاشق بچه هاییم که تازه به حرف میان خیلی با نمکن . همیشه به گردش باشین آوا جون ومامان مهربونش


مرسی عزیزم
مامان کیاراد(آرزو)
23 مرداد 92 11:01
دختر نازی دارین خدا براتون حفظش کنه.وب قشنگی دارینخوشحال میشیم به ما هم سر بزنید!


چشم عزیزم حتماً
مامان بابای الیسا
23 مرداد 92 11:39
سلام صفورا جون امیدوارم همیشه کنار هم بهتون خوش بگذره معلومه حسابی به آوا جونم خوش گذشته و چایی نباتم بهش چسبیده عزیز دلم عینک گذاشتنشو نگاه چه نازم شده شیرین زبونیتم که حرف نداره ای جانم که گفتی سرت داغون شد کلی نازت دادم وروجک باهوش و خوردنی


ممنون عزیزم
آرزو
23 مرداد 92 12:13
سلام الهي چه عكساي نازي دلم ضعف رفت سر قليون كشيدن آوا خوشگله و بيرون دادن دودش قربونش برم بووووس


قربونت عزیزم
مامان سمیه
23 مرداد 92 13:57
سلام مامان صفورا.میشه به منم رمز بدی؟البته اگه ممکنه....یه بار رمز دادی اما یادم رفته تو نظراتم هم نیس.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
23 مرداد 92 15:06
واااای خداخیلی عاشق اون عکست شدم که برای فرحزاده اولی
میبینی صفوراجون هرجامیریم ایناهیچی نمیخورن
خیلی عکسانازبودن مخصوصاعکس دوست جون خودم که خیلی خوشجل شده
همیشه شادباشید


فدات شم آناهیتا جوون
نرگس مامان باران قلنبه
23 مرداد 92 17:48
عزیزم همیشه به گردش
چه نباتی میخوره شیرین من
قربونت برم دیگه حسابی شیرین زبون شدی


مرسی نرگس جوون
مامان امیر مهدی (سوده)
23 مرداد 92 18:16
انشاالله همیشه به گردش باشید عزیزم.واییی عاشق اون پازیپهای اوا گلی شدم خیلی قشنگن و برازنده پاهای قشنگش .فداش بشم من.چه جالب!!!!یک نفر دیگه هم پیدا شد اسمش تو دنیا هم اسم من باشه براتون کامنت گذاشته!!!خوشحال شدم اسممو برای یک نفر دیگه دیدممم


مرسی عزیزم
هههههههه پس من چی بگم واسه اسمم
النا
23 مرداد 92 18:47
ای جووووووونم ووروجک خاله
آرتینم عاشق چای بعد از غذاست
اینا چای خور حرفه ای زاده شده اند


ههههههه آره عجیبه چون ما خودمون خیلی چایی خور نیستیم
صبا خاله ی ایسا
23 مرداد 92 23:54
به به حسابی خوش گذشته
اوا جونم چ تیپی زده
خوردنیه منی...
همیشه ب گردش.
ب ماهم سربزنید


ممنون چشم حتما
مامان ثمین
24 مرداد 92 10:14
آني
24 مرداد 92 10:51
چقدر بهممم خوش ميگذره آخ جون

قربونت بشم چقدر موي دم اسبي بهت مياااااااااااااااد كاش آيلين هم موهاش بلند بشه دم اسبي ببندمششش


ایشالا به زودی میشه
آتیه مامان آوا
24 مرداد 92 11:50
عزیزم چه شیرین حرف میزنی عاشق حرف زدن این مدلیه بچه هام وقتی تازه به حرف میان همیشه به گردش خانوم طلا


ممنون عزیزم
فائزه
24 مرداد 92 13:49
لینکتون کردم منو با اسم*وبلاگ افتابی ها...*لینک کنید ممنونم
eli
24 مرداد 92 16:23
ایییییی جونمممممم حرف زدنش و نیگا...از این قسمت آخر پستات خیلی خوشم میاد...
خوشحالم خوش گذشته بهتون...همیشه شاد باشین...


ممنون گلم
♥saba khanooom♥
24 مرداد 92 18:29
ای جاااانم همیشه به تفریح من دیگه خدابظ میسم
رها
24 مرداد 92 19:29
عیدتون مبارک باشه
امیدوارم همیشه خوشحال وشاد باشی عزییییییزم
خیلی هم خوشحالم زودی خوب شدی


ممنون عید شما هم مبارک
بي هنر
25 مرداد 92 16:10
خدابذ نسد!!!! يعني سلام ايشاالله هميشه خودتون به ددر دودور و حسودا و بد بيناتون به در به در!!! اميدوارم نرين ماموريت كه دو سال نشه دوازده سال
بي هنر
25 مرداد 92 16:14
خسوسي لفطا!
مامان آروین (مریم)
26 مرداد 92 13:46
در کنار اعضای خانواده همیشه شاد و خندان و در حال خوشگذرونی باشین ....
ayatay
27 مرداد 92 20:35
ba in harf zadanesh adam delesh mikhad gurtesh bede makhsusan vagti mige khodabes sod(khanandeye khamusham vali vagean heyfam umad nazar nazaram bebusinesh


ممنون عزیزم
مريم مامان نيكان
29 مرداد 92 15:34
سلام ماشالله چه دخمل خوشگلي داريد عكسهاش خيلي قشنگ شده هميشه به تفريح


ممنونم عزیزم
نیلوفر
4 مهر 92 2:38
قربون دختر خوشگلت بشم نازه ناز


قربونت عزیزم