آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

آوای دلنشین

نگرانم خیییییییییییییلی...

1392/5/26 12:28
نویسنده : مدیر
3,091 بازدید
اشتراک گذاری

چی بگم از کجا شروع کنم نمیدونم چرا این روزا از زمین و زمان داره برامون میرسه نگران

نوشته بودم که پاهات یه خورده می لنگید و آزمایش خون دادیم و هیچ عفونتی نشون نداد بعد از یک هفته دیدیم خوب نشد بردمت پیش دکتر افتاده معرفی نامه داد برای یک دکتر ارتوپد اونم معاینه ات کرد و گفت شاید لگنت سرماخورده برات سونو نوشت 4 شنبه بود و آخر وقت دیگه دیدیم نمیرسیم به اون روز 5 شنبه بردیمت سونو دکتره سونو گفت لگنت آب آورده یا التهابه یا عفونت ممکنه نیاز به ام آر آی لازم داشته باشه و یا اینکه بخوان آبشو بکشن گریهگریهگریهگریه

الهی مامانت بمیره برات الهی درد و بلات بخوره تو سر من گریهگریهگریه

جمعه که دکتر خوب نبود امروز از صبح افتادم دنبال دکتر سه بار فقط رفتم بیمارستان مفید آخرشم وقت نداد بهم برای دکتر شیاری حالا ساعت 3 میره مطب می خوام برم بست بشینم تا قبول کنه ببینتت نگران

بعدم میبرم فوق تخصص عفونی اطفال... پیش اون دکتر ارتوپده هم اگه رسیدیم میریم

خدایا کمکمون کن دوستای خوبم برامون دعا کنید نگراننگران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (62)

خواب گو
26 مرداد 92 12:30
سلام دوست من وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.
خاله نرگس
26 مرداد 92 12:36
وای خدا این دیگه چی بود. من همیشه می یومدم وب آوا جون آخه همسن ساینای خودمه. نگران نباش صفورا جون. انشاله انشااله که هیچی نیست.
هستی
26 مرداد 92 12:58
عزیزززززززم نگران نباش ایشالا که هیچی نیس ولی میدونم سخته حتی هیچی نبودنش ولی صبور باش عزیزم براش نذر آیت الکرسی کردم از امروز تا وقتی جوابشو بدی که چیزی نبوده
مامان آيسو وآيسا
26 مرداد 92 13:09
واي صفورا جووون خودتو ناراحت نكن انشالله چيزيش نيست خيلي ناراحت شدم عزيزم توكل كن به خدا انشالله خوب ميشه زود زود
سوده
26 مرداد 92 13:17
الهی بمیرم آخی چرا اینطوری شده پس ان شالله که چیزی نیست ان شالله احتیاجی به کشیدن آب نیست و با دارو خوب میشه. دکتر بلغاری که متخصص ارتوپد اطفال هست هم میگن خیلی خوبه اگه قابل باشم براش دعا میکنم
دوستدار آوا
26 مرداد 92 13:27
عزیزم ان شاالله که چیزی نیست و زودی خوب میشه
مانی محیا
26 مرداد 92 13:32
آخی ناراحت شدم ایشاله چیزی نیس توکلت بخدا باشه هرچند تو مطب نشستن عذاب آوره
رها2
26 مرداد 92 13:36
سلاممممممم دعزیزمممممم بلا بدور قشنگم .صفورا جان ببرش پیش دکتر حسینی که ارمیتا میره .من تعریفش خیلیییییییی شنیدم .انشاالله که زودتر خوب بشه براش اسفند دود کن .بی خبرمون نزار نگران شدممممممم0.بردیش دکتر به دکتر بگو چند بار رفتین استخر شاید به خاطر الودگی استخر عفونت کرده باشه
مامان فتانه
26 مرداد 92 13:37
الهیییی چه بد انشالله که زود زود خوب بشه و چیزیش نشده باشه
مینو
26 مرداد 92 13:47
آخی آوا چش شده ایشالا خوب بشه به همین زودی. صفورا جون شاید استخرا که چند بار پشت سر هم با هم رفتین بهش نساخته. بعضیا حساسه بدنشون. تو مهد چیزیش نشده باشه یوقت عزیزم واسه گل دختری دعا میکنم
مامان آروین (مریم)
26 مرداد 92 13:47
وای خیلی ناراحت شدم . ایشالاه که چیزی نباشه . براش ختم آیه الکرسی برمیدارم .
نرگس مامان باران قلنبه
26 مرداد 92 13:53
الهی بمیرم صفورا جون نگران نباش ایشالا که چیز مهمی نباشه منم امروز باید جواب ازمایش بارانو بگیرم بد جوری استرس دارم
ونوس
26 مرداد 92 14:18
الهی بگردم..انشالله خوب میشه نگران نباش عزیزم
سودابه
26 مرداد 92 14:19
صفورا جون من 1 ساله وبلاگ آوا جون رو دنبال میکنم ولی تا الان خاموش بودم عزیزم نگران نباش انشاالله که چیزی نیست و سالمه به حرف یه دکتر هم اکتفا نکن .
تداعی
26 مرداد 92 14:30
ایشالله که چیزی نیست و دکتره اشتباه کرده
زندگیمون
26 مرداد 92 14:31
سلام عزیزم اخی خیلی دعا میکنم واسه اوا جون بوس انشالله زودتری خوب میشی خشکله
رالیا دوستدار آوا خوشگله
26 مرداد 92 15:24
الهی بمیرم برات آوای گلمصفورا جون حتما دعا میکنم برای عسلم ایشالا اتفاق بدی نمیوفته عزیزم زیاد نگران نباش امیدت به خدا باشهخیلییییییییییییی دوستون دارمصفورا جونم ناراحت نباشیا! حتما دعا میکنم.
مامان امیر مهدی (سوده)
26 مرداد 92 15:50
واییییی اخه چرا؟یک دکتر خوب پیدا کن بچه رو ببر پیشش صفورا جون.بمیرم برای اوا گلی.انشاالله که چیز مهمی نباشه خدا کمک کنه انشاالله دختر گلم زودتر خوب بشه.غصه نخور توکل به خدا .منتظر نتیجه هستم نگرانشم.ما رو بیخبر نذار لطفا.
سمانه مامان کیمیا
26 مرداد 92 15:53
اخییییییی...بمیرم ..ایشالا که چیزی نیست عزیزم... نگران نباش
مامان آراد
26 مرداد 92 15:55
سلام با خوندن این پست ناراحت شدم اما اصلاً فکر بد به دلت راه نده توصیه میکنم حتماً حتماً پیش دکتر علیرضا ناطقیان فوق تخصص بیماریهای عفونی اطفال ببری آدرس مطبش هم خیابان شریعتی... روبروی خواجه عبدا... کوچه بخشی هستش ... شک نکن که تشخیصی که میده بهترین تشخیصه...
نازنین(مامان پارمین)
26 مرداد 92 16:33
الهی بگردم برا آوا جونمون .انشالله که زودی برطرف میشه و بچه اذیت نمیشه . من چند وقتی میشه که خواننده وبلاگتونم و دخملتونو خیلی دوست دارم . عزیزم توکلت به خدا باشه
نیر
26 مرداد 92 16:38
خیلی ناراحت شدم خیلییییییییی انشالله که چیزی نیست و دختر گلت سالمه اگه هم طبق گفته دکتره به راحتی و زودی رفع بشه مشکل اوا جون عکسهای تعطیلات عالی بود قربون اون طرز نشستنش برم من صفورا من از قیافه خاله اوا خیلی خوشم میاد خوشگله
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
26 مرداد 92 17:16
ای وااااااااااااااااااااااای خیلی ناراحت شدم انشالا که چیزی نباشه زود زود خوب شه آوا جونم اگه لایق باشم حتماً دعا می کنم گلم صفورا جون توکلت به خدا باشه خودش مواظب این فرشته هایه کوچولو هست
سمانه مامان ستایش
26 مرداد 92 17:28
سلام صفورا جون.آناهیتاجون 5شنبه بهم قضیه رو گفت و کلی نگران آوا جون شدم. ولی وقتی خوندم که تو آزمایشش عفونی بودن منتفی بوده خیالم راحت شد.نگران نباش عزیزم.چون اگه خدای نکرده عفونی بود کار یکم مشکل میشد. ستایش هم دو هفته طول کشید تا لنگش پاش خوب شد و یکم تونستیم نفس راحت بکشیم.بخاطر سرماخوردگیه نگران نباش عزیزم. به نظرم لازم نیست مدام دکتر عوض کنی و پیش ارتوپد و..ببری.برای ستایش MRI ننوشته بود.انشالا به اینجاها نمیکشه و زود خوب میشه آواجون. فقط تا میتونی نذار زیاد راه بره و خستش نکنید،هرچند کار سختیه. اگه سوالی داشتی در خدمتم.
مرضیه
26 مرداد 92 17:28
غصه نخور صفورا جون ان شالله که چیز مهمی نیست وآواجون روز خوب میشه امیدوارم همیشه لباتون پرخنده باشه
مامان بنيتا
26 مرداد 92 17:29
صفورا جون خيلي ناراحت شدم ايشالا كه چيزي نباشه و زود خوب شه و زودتر از اينكه چيزي نيست برامون بنويسي
نی نی ما (مامان ملیحه)
26 مرداد 92 17:30
سلام ان شالا که مسئله ای نیست و آوا جان خیلی زود خوب خوب می شه
مامان روشا
26 مرداد 92 18:34
سلام عزیزم .نگران نباش انشاالله چیزی نیست .دکتر محسن کرمی فوق تخصص ارتوپد اطفال خیلی عالیه (سعادت آباد . بلوار سرو شرقی . کوچه رشادت .ساختمان پزشکان آراد . 22373104) . برای سونوگرافی هم دکتر مهرزاد مهدیزاده برای اطفال عالیه یا دکتر علیزاده بیمارستان کسری . امیدوارم بزودی با خبرهای خوب برگردی عزیزم
مامان ثمین
26 مرداد 92 18:39
سلام.ان شاا... که هیچی نیست یه صدقه حتما کنار بذار خیلی وقت ها تشخیص دکترها اشتباه میشه.
مامان نخودی
26 مرداد 92 19:22
صفورای عزیزم نگران نباش ایشالا که چیزی نیست و همه چیز به خیر و خوشی ختم به خیر میشه
مامان یگانه
26 مرداد 92 19:37
وای خیلی ناراحت شدم.انشالله چیزی نیست صفورا جان.براش دعا میکنم که مشکلتون زود حل بشه. یا حق
محبوبه مامان الینا
26 مرداد 92 20:08
ای جان خیلی ناراحت شدم از ته دل برای سلامتیش دعا میکنم عزیزم
مهسا مامان مرسانا
26 مرداد 92 22:08
سلام عزیزم خوبی ؟؟ وای خیلی نگران شدم انشاالله که چیزی نیست تو رو خدا مواطب عروسک باش ما رو بی خبر نذار
نسرین
26 مرداد 92 22:29
وای تو رو خدا صفورا جون ناراحت نباش انشالله که اوا جونی خوب میشه. ما واسش دعا می کنیم. بووووووووووووووووووس
نرگس مامان رزانا
26 مرداد 92 22:37
عزیزم مطمئن باش زود خوب میشه تا تو مامان خوبو داره ...ایشاله که زود زود خوب شه آوای ناز...
نگین
26 مرداد 92 23:06
سلام صفورا جون،عزیزم انشالله که زودتر آواجون خوب میشه و نیازی به این کارا نیستگاهی اوقات پیش میاد که دکترا یه چیزی میگن اما یهو اون مریضی خوب میشه و نیازی دیگه به دکتر و دوا درمون نیست انشالله که آواجون بدون نیاز به این که بخوان آب لگن بکشن یا ام آر آی لازم داشته باشه خوب شه
مامان ارزو
26 مرداد 92 23:14
واییییی صفورا نگران شدم تورو خدا زودی خبر بده. ایشاله هیچی نیست. خدا خودش نگه داره بچه هاست. هیچی نیست نگران نباش
فاطمه
26 مرداد 92 23:19
سلام عزیزم. امیدوارم آوای عزیز همیشه خوب و سلامت باشه. نگران نباش انشاالله که مسئله مهمی نیست. از خدا سلامتی آوا جونو میخوام.
اسیه
26 مرداد 92 23:59
وای اوا جونمخیلی ناراحت شدم.خداکنه تشخیصشون اشتباه باشه وطوریش نباشه.صبور باش دوستم
مامان نفس
27 مرداد 92 0:16
صفورای خوبم میتونم باهات همدردی کنم اما نمیتونم درکت کنم چون مادر نیستم عزیز دلم.من3 سالم بود که پام دردگرفت نمیتونستم پامو زمین بذارم خلاصه دکتر و ازمایش معلوم شد ارتریت دارم و در نهایت عمل شدم.هنوز جای بخیه هاش یادگار مونده برام .ایشالا هیچی نیست و هیچ مشکلی پیش نمیاد برای اوای نازنین من سر نمازام دعا می کنم.فدای دل نگرونت بشم
فاطی
27 مرداد 92 1:25
سلام خاله چطوری ؟ الهی بمیرم برات چرا این طوری شدی اخه؟صفورا جون خیلی خیلی ناراحت شدممممم به هم خوردم اصلا خدایاااااااا خودت مشکل هممونو حل کن و کمک کن اوای کوچولو خوب خوب شه
الی مامی غزل و آوا
27 مرداد 92 2:13
سلام صفورا جونم ایشالله که آوای گلم هیچیش نیست خوبه خوبه بد به دلت راه نده خودت رو ناراحت نکن آوای نازمون خیلی قوی تر از این حرفاست صفورا جونی بیای خبر بدی منتظر خبرای خوبم یا علی
مامان مهرناز
27 مرداد 92 6:34
قربونش برمخیلی خیلی ناراحت شدم ان شالله که مشکل خاصی نباشه براش دعا می کنم دوست خوبم
مامان آويسا
27 مرداد 92 7:51
آخي ، خيييلي ناراحت شدم انشاا... زودتر خوب بشه
باران اردیبهشت
27 مرداد 92 8:29
الهی عزیزم ایشاله زود خوب شه دختر گلمون . ما براتون دعا میکنیم
مامان منصوره
27 مرداد 92 8:31
ان شاءا... که چیزی نیس، نگران نباش
عسل
27 مرداد 92 9:06
1-خیلی وقته میخونمتون از وقتی عکسای سیسمونی گذاشتید - من یه مامان منتظرم که هنوز خدا قسمتم نکرده که واقعا مامان شم - هیچ وقت براتون کامنت نذاشتم اما الان واقعا لازم بود که اینو بگم بهتون ، عزیزم هیچ نگران نباشید من بچه ندارم اما دوتا خواهرزاده دارم که یکیشون چند سال پیش مثل آوای شما شده بود هرکس یه چیزی گفت اما درمان پیدا نمیشد دیگه کار به جایی رسید که طفلی بچه رسما افتاد تو رخت خوابو دیگه نمیتونست راه بره اما ترسیدیم نذرو نیاز تا بالاخره یه دکتری پیدا شدو گفت


ای بابا بقیه اش؟؟؟؟؟؟
مامی آنیسا
27 مرداد 92 9:25
دعا میکنیم زود زود خوب بشه
عسل
27 مرداد 92 9:29
بله یه دکتری پیدا شد و گفت این یه ویروسه که رو مفاصلش نشسته و باعث شده که بچه حتی از شدت درد نمیتونه راه بره و با چند دوره آنتی بیوتیک بچه ای که حتی نمیتونست رو پاهاش بایسته مثل قبل راه افتاد حالا اینهمه حرف زدم که بهتون بگم نگران نباشید - این اتفاقیه که ممکنه برا هر بچه ای بیفته - چیز خاصی نیست یه ویروسه که ایشااله به زودی برطرف میشه - من فکر نمیکنم نیازی به کشیدن آبو این چیزا باشه - بچه رو دست هر دکتری بسپرید ببخشید البته فضولی میکنم اما دکترا متاسفانه اینجور بیماریها رو که سر در نمیارن برا خودشون تجربه محسوب میکنن و میخوان هر جور آزمایشی رو رو بچه انجام بدن - به هرصورت ایشااله که چیزی نیستو به زودی با خبرای خوب میاید
كيانا-مامان آوا
27 مرداد 92 9:48
انشاله که چيزي نيست.
مامان پارمیس
27 مرداد 92 11:15
خدای من!! چقدر ناراحت شدم. فدای آوا جون. صفورا جون تورو خدا حسابی مواظبش باش که درد نکشه. ایشالا هیچ مورد خاصی نباشه و زود زود خوب بشه
آرزو
27 مرداد 92 11:38
واي صفورا جون خيلي ناراحت شدم ايشالا كه زود زود حالش بهتر بشه وهيچ طوريش نباشه وهميشه تن آوا جون سالم باشه زير سايه پدر مادر مهربونش.
زهرا (دوست آوا)
27 مرداد 92 12:09
انشاءالله كه آواي گلم هيچيش نيست اين دكترا با حرفهاي غير مطمئني كه ميزنن و هنوز هيچي معلوم بيخودي استرس به آدم وارد ميكنن اصلا نگران نباش
رها
27 مرداد 92 12:22
الهی عزیزم برات خیلییییی دعا میکنم ایشالله هرچی زودتر خوب میشی و دوباره خنده رولبای قشنگ شما و دخترتون میبینم
مامان مریم
27 مرداد 92 12:41
آخی ... میدونم الان در چه حالی هستی فقط میتونم بگم امیدوارم چیز مهمی نباشه و دختر خوشگلت اذیت نشه . امیدوارم پست بعدی خبرهای خوب باشه
دنیا مامان درا
27 مرداد 92 13:19
سلام صفورا جان خیلی ناراحت شدم ان شالله که چیزیش نیست
آناهيتامامانيه آرميتا
27 مرداد 92 13:34
عزيزخاله ايشالا زودخوب ميشي گلمدوستم صبورباش چيزمهمي نيست ايشالا
شب بو
27 مرداد 92 13:47
صفــورای عزیزم ! دوست ساده و بی آلایش خوب من و بقیه ! لطفا به هیچ وجه بد به دل مهربونت راه نده !!! از صمیم قلب از خدا میخوام که همیشه و همیشه قضا و بلا رو از تو و خانواده ی دوست داشتنیت دور نگه داره ! همیشه شاداب باش همیشه پرانرژی باش همیشه مثبت باش و همیشه یه مادر خوووب همونجور که هستیییی برای آوا جون و یه دوست خیلی خیلی خوووب هستی !!! شک نداشته باش دوست گلم
نیلوفر
27 مرداد 92 14:32
سلام دوست خوبم خیییییییییییییلی ناراحت شدم از اینکه جواب نمیدی به راحتی میشه فهمید چه حالی داری ، ایشالله هیچی نیست بچه مونو چشمش زدن، این دکترا بعضیاشون عادت دارن قضیه رو گنده و پراسترسش کنن تو توکلت رو به خدا بکنو سعی کن فقط یه دکتر خوب پیدا کنی ماروهم بی خبر نذار
مهزاد
27 مرداد 92 14:44
سلام خوب هستید
من از طریق عکسهای سیسمونی دختر کوچولوتون با وبتون آشنا شدم
یه سئوال داشتم
وسایل جانبی ست لاوین رو خودتون تهیه کردین؟؟؟ استیکر ها، لوستر و شلف و ..
از کجا خرید کردین؟
ممنون میشم بهم بگید


همشو یه جا از کپل پا خریدم
آسمونی ها
27 مرداد 92 15:10
آخه ناراحت شدم صفورا جون به نظرم بهتره یه قربونی کنین ... گوسفندی ... مرغی ... چیزی بکشید ... ایشالله آوا جون زودتر خوب بشه
مامان ترنم کوچولو
2 شهریور 92 15:41
وای نه الان دیدم امیدوارم تا الان بهبود پیدا کرده باشه و سلامت باشه بهاین امید میزم برا خوندن پست بعدی