آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

آوای دلنشین

خرید تخت و کمد

1390/5/23 9:48
نویسنده : مدیر
2,082 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل کوچولوی مامانقلبماچ

نمی دونی که بعد از چند روز تنبلی و کم تکون خوردن امروز از صبح تو شکم مامان چه بازیگوشی می کنی کللللللللللی داری به مامانت حال میدی نمیییییییییدونی چه کیفی دارهبغلقلب

دیروز بالاخره با مامانی زهرا رفتیم میلاد نور و تخت و کمد و متعلقاتشو برات سفارش دادیم عزیزمهورا

آخه نمی دونی من چند وقت بود که کل سایتای فروشگاه های معروف و کاتالوگاشونو که خاله سمیرا آورده بود نگاه می کردم تا یه مدل انتخاب کنم آخه مامانت می خواد بهترین ها رو برای تو انتخاب کنه دلبندمبغل

و بالاخره این پروژه دشوار و بزرگ به اتمام رسید و ما وسایلتو از کپل پا سفارش دادیم تخت و کمد و دراور و البته ست همین سرویس چوبت لوستر، آباژور، فرش، لحاف روتختی، قاب و استیکر هم گرفتیم. کپل پا نمایندگی برند Caploonba ترکیه اس و همه لوازمشو مستقیم از ترکیه وارد می کنه خیلی کاراش تمیز و آسه امیدوارم که خوشت بیاد عزیزم.فرشتهخیال باطل

وااااااااااای فکر کنم اتاقت خیییییییلی خوشگل و شیک بشه.هورا اینایی که گرفتیم کرم قهوه ایه و من تصمیم گرفتم همه وسایل دیگه اتم همین رنگی بگیرم که ست بشه چون این رنگ هم خیلی شیکه و هم به وسایل خونمون میاد.

واااااااای بی صبرانه منتظرم که اتاقتو بچینم به محض اینکه چیدم عکسشو برات میذارم عزیزم.خیال باطلفرشته

بووووووووووووووووسماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

یاسمن مامان رادین
15 مرداد 90 14:52
مبارکت باشه آوا جونم. ایشالا در کمال سلامتی و شادی در کنار مامان و بابا ازشون استفاده کنی
مامی مائده
19 مرداد 90 19:54
مبارک باشه. حتما قشنگ میشه چون مامانش خیلی خوش سلیقه اس