آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

آوای دلنشین

ورود به هفت ماهگی- عقد خاله آیدا

1390/5/23 17:33
نویسنده : مدیر
6,485 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااام به دخمل گلم که دیگه کلللللللللللی بزرگ شدهقلببغل

عزیز دل مامان ورودت رو به هفت ماهگی تبریک میگم.هورا

واااااااای باورم نمیشه که اینقدر بزرگ شدی. همیشه من یه حس خاصی نسبت به ماه هفتم داشتم. خیال باطل دیگه داریم به پایان راه و لحظه در آغوش گرفتنت نزدیگ میشیم

انگار خودتم خبر داری که شش ماهت تموم شده که از صبح اینقدر وول وول می خوری و لگد میزنی الهی من قربون اون لگد زدنات بشم الههههههههههههی قلبماچ

اینم عکس مامانی با دخملش در پایان شش ماهگی

پریروز عقد خاله آیدا بود. خاله آیدا یکی از صمیمی ترین دوستای مامانته عزیزم حالا به دنیا اومدی حتماً میبینیش من و بابایی هم به همراه تو رفتیم به این مهمونی.

کلی همه دوستام قربون صدقه ات رفتن عزیزم.

می بوووووووسمت

بی صبرا منتظرم در آغوش بگیرمت دختر گلمبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مریمی
22 مرداد 90 11:08
وای چه لباسی، چه شیمک بزرگی چه نی نی نانازی.... اووووووو کی میره اینهمه راهووو


مرسییییییییی عزیزم
نگار جون
29 تیر 92 13:52
سلام مامانیه خوشکل مشکل...چقد لباست نازه میشه بگی از کجا خریدیش؟خوااااااهش..........ایشالا به سلامتی به دنیا اومده باشه اخه الان که وبلاگتونو باز کردم حتما دیگه بزرگ شده....منم یه نی نی دارم اگه اجازه بدی لینکت کنم و نی نی هامون با هم دوست بشن خوشحال میشیم که با کوچولوی خوشکلت به وبلاگ نی نیه منم سر بزنی....مرسی مامان خوشکل


قربونت عزیزم چشات قشنگ میبینه والا اونو از لبنان برام آوردن
وبلاگت برام کامل باز نمیشه فکر کنم به خاطر بک گراندشه به هر حال ایشالا به سلامت به دنیا بیاد نی نیت
r@min
26 آذر 94 14:29
وای چه عکسای نازی چه شیکه