آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

آوای دلنشین

آوا کوچولوی هفده روزه

1390/9/4 3:55
نویسنده : مدیر
1,383 بازدید
اشتراک گذاری

ببین مامان شما آدمو به چه کارایی وا میداری. چشم.. الان ساعت 3:30 نصف شبه و شما تازه یادت اومده بیدار بشی و قصد هم نداری بذاری مامانی بخوابه پس منم فرصت رو غنیمت شمردم که بیامو وبلاگتو به روز کنم مژه حسابی هم بغلی شدی و من الان در حالی که بغلت کردم دارم با یک دست تایپ می کنم نیشخند

البته بازم خدا رو شکر که ظاهراً قطره آقای دکتر اثر کرده و دیگه دلدرد نداری اما دوست داری بغلت کنن و رات ببرن تا بخوابی!!! ای بدجنس چشمک

الان شروع کردی به گریه و بابایی رو بیدار کردی نمی دونم شایدم دوباره دلدرد شدی نگران بیچاره بابایی داره رات میبره خیلی بدعادت شدی هرچی هم بهش میگم نذار عادت کنه به این کار گوشش بدهکار نیست که نیست آخ

این چند تا عکس که دیروز که هفده روزت بود ازت گرفتم:

راستی از دیروز بگم که ترسم بی مورد نبود تو اولین شبی که مامان جوون از پیش ما رفته بود سنگ تموم گذاشتی و از 1 شب تا 6 صبح یک ریز گریه کردی بیچاره بابایی فقط یک ساعت تونست بخوابه و ساعت 6:30 هم رفت سرکار ناراحت

اما اشکال نداره عشق من بغل به هر حال هرکه طاووس خواهد جور هندوستان کشد من و بابایی این مشکلات رو با عشق به تو تحمل می کنیم قلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان مانی جون
4 آذر 90 11:52
تازه اولشه کجا ذو دیدی
مامی مائده
4 آذر 90 16:39
ای جانم ماشالااااااا
زهرا مامان مه سما
5 آذر 90 9:23
فدات بشه خاله اینقدر ناز خوابیدی
مامان محمد پوریا
5 آذر 90 10:02
سلام مادر شدن رو بهت تبریک میگم خیلی خوشگل و ملوسه خدا حفظش کنه عکسهای آتلیه تو خیلی دوست داشتم ببینم ولی رمز داره نمیشه رمز شو بدی
خانمی
5 آذر 90 11:42
چه نی نی ملوسکی...چه خوشگل خوابیده نازی. از طرف من هزار تا بوسش کن
مامان ملیسا
5 آذر 90 12:07
سلام صفورا خانم من وبلاگتون رو ÷یگیری میکنم خیلی جالب مینویسید به ملیسای من هم سر بزنید
ازاده مامانه هانا
6 آذر 90 9:26
صفورا جونم دخمليتو ببوسش فرشته كوچولوي نازه خيلي چهره معصومي داره فك كنم به مامانش رفته مهربونه بووووووووووووس راستي شناسنامه دار شدنشم مبارك رسما
مریم مامان پندار
6 آذر 90 10:39
ُسلام صفورا جونم چرا نظراتمون رو تایید نمیکنی ؟
لطفا بیا و عکس پندار برای مسابقه رو ببین و نظر بزار براش

اوا خانومی رو ببوس


مریم جوون به خدا وقت نمی کنم هربار که میام نصف نظرارو می خونمو تایید می کنم بابا تو خیلی اکتیو هستی
آسموني ها
6 آذر 90 15:04
سلام صفورا جون آوا جوني خيلي خيلي داره ناز و ناز تر ميشه ماشالله. دلم ميخواد سفت بغلش كنم و ماچش كنم. خيلي تو دل برو و خوردنيه!!!! جونم دلم ضعف رفت براش
یاسمن مامان رادین
6 آذر 90 18:54
قربونت بره خاله اینقدر معصوم خوابیدی.
یاسمن مامان رادین
6 آذر 90 20:12
آوا جوون این مامانت که به ما کم لطفی میکنه خودت بیا به ما سر بزن