آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

آوای دلنشین

باغ آقا جوون

1392/2/28 10:50
نویسنده : مدیر
6,429 بازدید
اشتراک گذاری

و اما یک روز تعطیل دیگه و یک پیک نیک دیگه نیشخند

دیروز یعنی روز جمعه یهو ساعت 11 صبح خاله سمیرا زنگ زد و گفت میاید ناهار بریم باغ آقاجوون عمو حسین برامون کوبیده درست کنه؟ مام که از خدا خواسته گفتیم بریم اییییییییول هورا چون مدت ها بود که عمو حسین قول داده بود کوبیده بهمون بده البته کوبیده دست پخت خودشو که تعریفشم خیلی شنیده بودیم از خود راضی

صبح صبحانه برات سیب زمینی و تخم مرغ درست کرده بودم که دو تا تیکه بیشتر نخوردی تازگیا کشف کردم تخم مرغ رو اینجووری میخوری چون به تخم مرغ خالی که لب نمیزنی آخ بعدشم اول صبح برات ماهیچه بار گذاشته بودم وقتی آماده شد خوردی و راهی شدیم.

خاله سمیرا اینا اومدن دنبالمون چون بابایی کار داشت و صبح زود رفته بود سر کار گفت شما برید من مستقیم میام اونجا.

اینم از عکسا:

بغل ستایش جوون در حال تاب بازی:

گفتم آوا بای بای کن:

دالللللللللللی:

تا چشمت به کاغذ و قلم میوفته میگی نگاشی نگاشی اینجام در حال نقاشی هستی یعنی عااااااااشق نقاشی کردنی نیشخند:

و اما مراحل آماده سازی کوبیده توسط عمو حسین:

خاله سمیرا در حال باد زدن:

دست عمو حسین درد نکنه خییییییییییلی خوشمزه شده بود و تو هم خییییلی دوست داشتی و یه تیکه بزرگ خوردی !!!

 

و اما اینام مراحل غذا خوردن تو که خیلی خوب خودت یاد گرفتی با قاشق غذا بخوری:

راستی یادم رفته بود بگم چند وقتیه یاد گرفتی بگی خدابظ یعنی موقع خداحافظی دیگه نمیگی با بای میگی خدابظ بغل

عصرا که میام خونه و پرستارت داره میگه خودت سریع باهاش بای بای می کنی و میگی خدابظ بعدشم که میره میگی خاله رفت ماچ

من عااااااااااااشق حرف زدنتم به خداااااااقلبماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

الناز مامان بنیا
28 اردیبهشت 92 14:51
قربون خداخافط کفتنت برم خاله


منم فدای اون تایپ کردنت بشم الناز جوون هههههه
مامان بنيتا
28 اردیبهشت 92 17:03
به به چه پيك نيك عاليي
فداي نقاشيات بشم خوشتيپ خانوم


قربونت خاله جوونی
مریمی مامان هانا
28 اردیبهشت 92 20:58
وای تو خودت کبابیییییییییییییی

کوبیده من برگ من چنجه من


:-p
سمیرامامان پرنیان
29 اردیبهشت 92 0:58
به به چه جای باصفایی آفرین عزیزم که خوب غذا خوردی نوش جونت
نیر
29 اردیبهشت 92 1:06
همیشه به کباب خورون عزیزم
صفورا عاشق دخترتم خوش به حالت همیشه اپی هر بار میام چند تا مطلب تازه میبینم میگم این عمو سعید موقع کباب سیخ کردن زبونشو چرا میذار بیرون ؟
عینکم خیلی بهت میاد خاله جون خلاصه ماهی تکی گلم


فدات شم نیر جوون تو همیشه لطف داری به ما
مامان ایسا
29 اردیبهشت 92 8:02
سلام دخترت خیلی نازو خوشگله.خدا واستون نگه داره.
افرین که خودت غذا می خوری دختر من هنوز یاد نگرفته.
همیشه به گردش.انشالاه همیشه شاد و خندان باشی.[
خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم


ممنون گلم حتماً منم خوشحال میشم
آني
29 اردیبهشت 92 10:07
به به چه كبابي چه صفايي به به به به

چه دخمل خوش تيپي صفورا ماشالا تو اين عكسا چقدر آوا جوني قد كشيده اسفند دود كن براش


فدات شم آنی جوون
تداعی
29 اردیبهشت 92 10:09
واییییییییییییی صفورا چه باغیییییییییییییی خوش به حالتون خیلی با صفاستتتتتتت

دخملتو از طرف من یییییه گاز بگیر باشهههههه
جیگر خاله


حتما یه روز برنامه میذاریم دورهم باشیم
نفيس
29 اردیبهشت 92 11:12
چه دخملى به به خرگوشم كه شده،
اونجا كه دالى ميكنه خيلى بامزه اس . عزيزمممممممم.
آفرين كه غذاتو ميخورى ، مامانى رو خوشحال ميكنى عزيزم.
خدابظ خيلى باحاله


قربونت عزیزم
یاسی مامان سید حسن
29 اردیبهشت 92 11:19
سلااااااااااااااااااام
الهی قربونت برم اوا جونمممممممممممم
خوش به حالتون صفورا جووووووووووووون
))))))))))))))))))))))


فدات شم گلم
النا
29 اردیبهشت 92 15:41
الهییییییییی
چه حالی میکنه این قرتی خانم
ببوسش البته با یه گاز کوچولو



مرسی گلم
مینو
29 اردیبهشت 92 17:05
به به سلام به مامان و دختر مهربون.
وااای عجب کوبیده هایی نوشجون.
آخی نازی چقد شیرین میگه نگاشی
دوست دارم آوا جونی


ممنون عزیزم
نرگس مامان باران قلنبه
29 اردیبهشت 92 18:27
عزیزم چه عکسهای قشنگی ماشالا کلی شیرین زبون شده کلی دلم براش تنگ شده بود صفورا جونم ممنون بابت دعوت با کمال میل میام
مامان ایسان
29 اردیبهشت 92 20:47
خصوصی داری گلم
سهیلا
30 اردیبهشت 92 1:31
عزیزم چه خانومانه غذا میخوری افرین به تو دختر خوب


مرسی خاله جوون
مامان آروین(مریم)
30 اردیبهشت 92 6:42
ابشالاه همیشه به دعوت کباب ..... دست عموحسین هم درد نکنه ، کلی زحمت کشیدن .....
فدای تیپ آوای دلنشین ......
راستی ستایش کیه ؟؟؟؟


ممنون مریم جوون
ستایش دختر خاله منه
مامان آويسا
30 اردیبهشت 92 8:24
من سليقه شما را درانتخاب لباس تحسين ميكنم. لباسهاي آوا جوون خيييييلي نازه


ممنون عزیزم شما لطف دارین
محبوبه مامان الینا
30 اردیبهشت 92 8:35
به به کباب کوبیدهاونم از نوع دست پخت عمو حسینی
نوش جونتون اااااااااااای جونم که به پرستارت میگی خدابظ


ممنون
آناهیتا مامانیه آرمیتا
30 اردیبهشت 92 13:18
چه باصفاست اینجاصفوراجون . قربون اواجونم که دیگه خودش غذاشومیخوره عاشق عکس دالیتم گلم


فدات شم آناهیتا جوون آرمیتا گلی رو ببوس از طرف من
شیما مامان درینا
30 اردیبهشت 92 15:02
آفرین دختر گل و دوست داشتنی که هم نقاشی خیلی دوست داری هم خداحافظی میکنی هم نقاشی خیلی دوست داری خوشتیپ خانوم . همیشه از این روزای خوب داشته باشین یه عالمه
ضفورا جون خصوصی


ممنون عزیزم
مامان فاطمه و ترنم کوچولو
31 اردیبهشت 92 2:51
سلام آوا جونم من ترنم هستم خوشحال میشم با شما دوست بشم اینم ادرسم به منم سر بزن
taranomtorkashvand.niniweblog.com


حتما عزیزم منم خوشحال میشم
سارا
31 اردیبهشت 92 14:46
ممم عمو سعید این کاره هستنـــــا
به به چه خوووشی گذشته... .
ایشالا همیشه اینجوری شاد باشید.



عمو حسین سارا جوون ههههه
ممنونم عزیزم
مامان فتانه
31 اردیبهشت 92 15:42
به به چه عکسای قشنگی کباب نوش جونتون.....


ممنون گلم جای شما خالی
مریم
16 آذر 93 20:57
من خواننده خاموش وبلاگ آوا گلی هستم. اگه امکانش هست رمز میخوام تا مطالب رمزدارتونم بخونمو لذت ببرم